N96 Kamera çizgilenme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
deha83

deha83

Üye
    Konu Sahibi
N96 Kamera çizgilenme sorunu
Kamerayı çalıştırdığımda ilk bir kaç saniye görüntü net iken daha sonra görüntü çizgilenmeye başlıyor. Çizgi çizgi ve bu durum beni çok rahatsız ediyor.Bir yerde format bu sorunu çözdü diye okudum ve telefon yedeğini alıp formatladım (hard format attım). Fakat sorun düzelmedi. Örnek vermek gerekirse;
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Daha da durdukça çizgiler artıyor.En son nekadar oluyor beklemedim.
Başlangıçta düzgün olması yazılımla ilgili olabilir diye düşündürdü ama format çözüm olmadı. Önerisi olan lütfen paylaşsın. Teşekürler.
 


abuzer02

abuzer02

Üye
Kardeş kameranda yanılmıyorsam donanımsal bir sorun var tamirciye götürmen gerekebilir yada yeni bir yazılım atabilirsin.
 
deha83

deha83

Üye
    Konu Sahibi
yurtdışından geldi ürün türkçe yapmak için yazılımı ben güncellemiştim telefon ilk geldiğinde..

- - - Eklendi - - -

yardım edecek yok mu?

- - - Eklendi - - -

http://www.ilkgsm.com/thread.php?threadid=33062 bu sitede bir şema vermiş ama anlamadım.
 

femtv

Üye
telefoncuya götür bakam ne diyecek

- - - Eklendi - - -

telefoncuya götür bakam ne diyecek
 

Incı

Üye
[COLOR=""][SIZE=""][COLOR=""][SIZE=""]Kamera yaması vardı uygulamalar bölümüne bak. Kaliteyi arttırma yaması.
İlkin dediğimi yap hemen telefoncuya götürme. Telefoncu sorun yoksa bile varmış gibi birkaç işlem yapar paranı alır.[/SIZE][/COLOR]

- - - Eklendi - - -

Kamera yaması vardı uygulamalar bölümüne bak. Kaliteyi arttırma yaması.
İlkin dediğimi yap hemen telefoncuya götürme. Telefoncu sorun yoksa bile varmış gibi birkaç işlem yapar paranı alır.[/SIZE][/COLOR]
 
kadem115

kadem115

Üye
dostum kamera cam lens arızalanmıs cıkma bi kamera bulman gerek bu sorun yazılım yada formta olacak birşey değil
 
deha83

deha83

Üye
    Konu Sahibi
evet Incı buraya konu açmadan önce o yamayı ekledim telefona ama bir şey değişmedi. Teşekkürler.

kadem155 sanırım sorun flexte! yada dediğin gibi donanımsal. ancak telefoncu bilir.
İlgi için teşekkürler.
yinede biraz daha idare edeceğim, belki yazılımla çözüm bulurum diye, bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
 
kadem115

kadem115

Üye
kamera yaması ekleyen benim o sadece vurgu tonlarını arttırmak içindi.. dostum bu sanal sitelerde var ADAm n96 sı mesala bozulmus kullanılacak gibi değil alıyor onu siteye ilana veriyor 30- 40 lira kendin de değiştirebilrsn ... son olarak cihazın içini bi kendin aç kamera soketine bi bak belki cihazın sarsılmasıyla süşmesiyle faln soket ayaklarından gevşeyenler oldu en azından o ayak bölümlerini temizlersin sen açmassan telefoncu açaçak zaten içini .. emin ol telefoncu senin gibi nazık davranmayacak telefonuna benim n86 vardı sarj soketi bozuldu cihazın içini açtım baktım lehimkopmus tekrar kapattım kvk teknik servisine götürdüm 30 liraya yaptı ama inan bi baktım cihaza böyle civatalara abanmıs resmen yalam olmus o yüzden telefoncuya gideceksende basında bekle yap ben sitelere bakarım bulursam pm atarım
 
deha83

deha83

Üye
    Konu Sahibi
çok sağol kadem115 dediğin gibi yapayım. Zaten garati falan yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt