123may Üye bence n 96 çünkü hafıza 16 gb hafıza kartı desteği var paran varsa n 96 al çünkü o bir kral --------------- Ekleme --------------- n 96 daha pahalı ama alırken dikkat et bazıları çin malı hem de en adisi
bence n 96 çünkü hafıza 16 gb hafıza kartı desteği var paran varsa n 96 al çünkü o bir kral --------------- Ekleme --------------- n 96 daha pahalı ama alırken dikkat et bazıları çin malı hem de en adisi
FenerbahceMKA Üye N96 --------------- Ekleme --------------- Arkadaşım yhani görüntü olarak de mı göremiyorsun bi n95e bak bi şu kibarlığa şu dev ekrana bak çook güzel bişi bu alemde bir alem n96 ya
N96 --------------- Ekleme --------------- Arkadaşım yhani görüntü olarak de mı göremiyorsun bi n95e bak bi şu kibarlığa şu dev ekrana bak çook güzel bişi bu alemde bir alem n96 ya