E90 tabi n95 de internette rahat dolaşamazsın çünkü internet sayfasının bir bölümü gösteriliyor ve tuşlarla sağ sol yapıp arıyorsun bu iş çok sıkıcı oluyor ama e90 laptop gibi internet amaçlı ve birazdaha karizmatik n95 herkezde var kardeş ama e90 ın olsn otur bi kafeye aç kapağını herkezin ağzı açık kalsın.
aynen katılıyorum herkesin elinde olan n95 bende e90 var mükemmel bi cihaz süper özellikler var örnegin office uytgulamalarını acıyor
telefon n95 ten daha hızlı inanırmısın arakadasım n96 yla kafa kafaya takas istedim ama nafile etmedim
kitap oku müzik dinle internete gir
kısacası her şey var
arkadaş bi fark yaratmak istiyosan e90 derim benim sevgilim cünki
e90 tabi bole bi tartısmanın yapılması bile yanlıs 3310 la bı laptobu kıyaslamak gıbı olmus bu.n95 e kotu telefon demıyorum ama sımdı e90 la kıyaslamakda olmaz.e90 kullanan arkadaslar yada ıncelemıs arkadslar benı daha ıyı anlar