PhilaDelphi
Üye
-
Konu Sahibi
-
pili bitmiştir belki ama belki de hafıza kastı girişine toz falan kaçmıştır ondan olmuyodur
*(yıldız) 3 ve Yes Tuşlarına birden Basılı tutarak açmayı dene
Power tuşunada basılı tutmalısın
ama bu değimi yaptığında telefon alıçdığında Herşey silinmiş olucak
kardeş bataryayı filan sök biraz öyle kalsın sonra tekrar tak bi aç bakalım
Allah Allaahh nası kısa devre oluyosa durup dururkenServise götürdüm kısa devre olmuş.. Tamir edecekler.. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim..
Allah Allaahh nası kısa devre oluyosa durup dururken
bende anlamadım. 1.5 gün önce şarj etmiştim. masanın üzerinde duruken gitti. ama benim daha önce 6600 telefonum vardı.. onun şarj adaptörüne çeviri almıştım onunla şarj ediyordum.
Servistekiler yüksek voltajdan dediler. aklıma o geldi.. 6600 adaptörü voltajı ile bununki farklımı akşam ona bakacağım.
bende almayı dusunuyordum ne yapceez .alayıya sende varyatabiki farklıdır.
inş. telefonun düzelir
Kardeş o çevirici yüzünden falan olmaz, bende kullanıyorum aynısını, klasik nokia şarz aletleri ile çevirici kullanarak n70imi şarz ediyorum, kendi şarz aleti kaybolduda ondan.bende anlamadım. 1.5 gün önce şarj etmiştim. masanın üzerinde duruken gitti. ama benim daha önce 6600 telefonum vardı.. onun şarj adaptörüne çeviri almıştım onunla şarj ediyordum.
Servistekiler yüksek voltajdan dediler. aklıma o geldi.. 6600 adaptörü voltajı ile bununki farklımı akşam ona bakacağım.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?