N95 8GB Açılmıyor.

    Konu Sahibi
N95 8GB Açılmıyor.
Arkadaşlar..

N95 8GB telefonum masanın üzerinde duruken kapanmış ve tekrar açılmıyor. Ekranda hiç bir şey yok. Şarjı olmasına rağmen tekrar şarj etmeye çalıştım oda olmadı. Açma kapama düğmesine uzun süre bastım ama açılmıyor..

Yardımcı olabilir misiniz?
 
Tepkiler: orcusss

bu35rak

Üye
pili bitmiştir belki ama belki de hafıza kastı girişine toz falan kaçmıştır ondan olmuyodur
 

Nazy

Üye
*(yıldız) 3 ve Yes Tuşlarına birden Basılı tutarak açmayı dene
Power tuşunada basılı tutmalısın
ama bu değimi yaptığında telefon alıçdığında Herşey silinmiş olucak
 
    Konu Sahibi
pili bitmiştir belki ama belki de hafıza kastı girişine toz falan kaçmıştır ondan olmuyodur

Tekrar şarj etmeye çalıştım ama tepki. yok. Ekstra Hafıza kartı girişi yok ki bunlarda..

--------------- Ekleme ---------------

*(yıldız) 3 ve Yes Tuşlarına birden Basılı tutarak açmayı dene
Power tuşunada basılı tutmalısın
ama bu değimi yaptığında telefon alıçdığında Herşey silinmiş olucak

Onuda denedim ama yinede olmuyor. Dün Full Backup almıştım silinsede sorun olmaz ama açabilsem bir cihazı..
 

buraq24

Üye
kardeş bataryayı filan sök biraz öyle kalsın sonra tekrar tak bi aç bakalım
 

cezad

Üye
bencede bataryayi sok bekle soyle 1 saat kader ondan sonra tak bazen oyle sorunlar hallediliyor
 
    Konu Sahibi
Servise götürdüm kısa devre olmuş.. Tamir edecekler.. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim..
 
    Konu Sahibi
Allah Allaahh nası kısa devre oluyosa durup dururken

bende anlamadım. 1.5 gün önce şarj etmiştim. masanın üzerinde duruken gitti. ama benim daha önce 6600 telefonum vardı.. onun şarj adaptörüne çeviri almıştım onunla şarj ediyordum.

Servistekiler yüksek voltajdan dediler. aklıma o geldi.. 6600 adaptörü voltajı ile bununki farklımı akşam ona bakacağım.
 


ya sende varya tabiki farklıdır.

inş. telefonun düzelir
 

vavuli

Üye
inş düzelir servise göür
 
Arkadaşlar N95 8GB Harddisk ile çalışan bir telefon ve tabiatıyle hassas
Sert darbelerde bu kısadevre zor bi olasılıkda olsa mümkün
 
Kardeş o çevirici yüzünden falan olmaz, bende kullanıyorum aynısını, klasik nokia şarz aletleri ile çevirici kullanarak n70imi şarz ediyorum, kendi şarz aleti kaybolduda ondan.
Tek sorun biraz geç şarz olması normale göre.
Yoksa cihaza hiçbir sorun çıkartmıyor.
Yani sorun ondan değildir kısadevre
 
Kardeş Yeni Yazılım çıktı Onu Yükle
 

mxrüya

Üye
Benimkininde Tel Kilidi Doğru Giriyorum Bloke Oluyo Servise Vermek Istemiyorum Hafıza Kartı Olmaması Kötü Ya Pişman Oldum Içerikleri Var Işte Anlarsınz O Yüzden Nasıl Açılabilir