N900da *123# yaptıgımda hata veriyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Beck's

Beck's

Üye
    Konu Sahibi
N900da *123# yaptıgımda hata veriyor
*123# Yapıp bakiye miktarını ögrenmek istedigimde hata veriyor ve gecersiz işlem diyor bunu nasıl duzeltiriz bu sekilde bakiye ogrenmek için ne yapmamız gerek?
 


murattiy

murattiy

Üye
Düzeltemezsin yeni sürümle inşallah .şimdilik bu telefon özellikleri yok
 

kaan_king

Üye
evet ya ayni sorunu bnde yasiyorum
 
niksarli1979

niksarli1979

Üye
sitede nu sorunla ilgili bi pro var ben yükledim şuan sorun yok

--------------- Ekleme ---------------

pro adı ussd pad
 
ibo_Star

ibo_Star

Üye
iyi gunler
Nokia n900 nerde var satılır geldi getirtilir
 
niksarli1979

niksarli1979

Üye
ben gitti gidiyor sitesi aracılığı ile aldım,bildiğim kadarı ile şuan türkiyede satışa başlanmadı
 

Lacrymosa

Üye
O cihaz telefon değil de internet tableti olduğu için öyle ;) Cihaz ilk çıktığı zaman bahsettiğiniz komutları desteklemediğini okumuştum.

Bakiyenizi öğrenmek için 8090'ı arayabilirsiniz. (Aranıyorsa :) - Turkcell) Diğer operatörlerin numarasını bilmiyorum.
 

ozgenes

Üye
malesef aynı problem bende de var ayrıca kontorde yukleyemıyorum 6aydır wıfıyle sadece pc olarak kullanıyorum programla fılan halledılıyorsa yardımcı olun lutfen bırde facebookda yanı sıte ıcınde vıdeo paylasamaz oldu sebeb ne olabılır tum java ayarları acık ama yapamıyorum yardıım lutfen
 

matt01

Üye
malesef aynı problem bende de var ayrıca kontorde yukleyemıyorum 6aydır wıfıyle sadece pc olarak kullanıyorum programla fılan halledılıyorsa yardımcı olun lutfen bırde facebookda yanı sıte ıcınde vıdeo paylasamaz oldu sebeb ne olabılır tum java ayarları acık ama yapamıyorum yardıım lutfen

arkadasim telefonuna bir atm araciligiyla cok rahat bir sekilde kontor ( artik tl oldu ) yukleyebilirsin ayrica turkcell icin 8091 (diger hatlar icin bilmiyorum) arayarak kac liran kaldigini ogrenebilirsin hic sikinti yapmana gerek yok zaten bir sonraki guncelleme ile *123# gibi komutlar calisacak ;)

facebook ile ilgili sorun telefondan degil siteden kaynaklaniyordur merak etme duzelir ;)
 

xredbull

Üye
türkçe dil paketini kurdugunuzda bu sorun kalkıyor arkadaslar
 

Öztek

Üye
Arkadaşlar yapamayın ya ne etmişsiniz siz? N900 kullanıcısı olmak o kadarmı zor?

İstenilen özelliği çalıştırmak çok basit ve hızlı bir şekilde yapılır. buna özel PROGRAM VAR linkten indirip kurabilirsiniz:


*******************
Yada linkten indiremezseniz telefonunuzun uygulama yöneticisinden tüm uygulamaları göster'e tıklayıp adlı programı bulup kurunuz.
 
hikmet53

hikmet53

Üye
bende normal bi sekilde calisiyor
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ama 900 şaahne telefon be
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt