N900 uzmanları şarj dolmuyor problemi nedendir?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kingertuz

Üye
    Konu Sahibi
N900 uzmanları şarj dolmuyor problemi nedendir?
N900 PRİZDEN ŞARJ OLURKEN 10 DAKİKA SÜRMEDEN ŞARJ OLMUYOR UYARISI ALARAK ŞARJ KESİLİYOR YANİ TAM DOLDURMUYOR.:bilmm:bilmm
ŞARJ GÖSTERGESİNİN TAM DOLU OLDUĞUNU ZATEN HİÇ GÖRMEDİM :ağlarım:
BİLGİSAYARDAN İSE ŞARJ OLUYOR EN AZINDA 30 DAKA SÜRÜYOR VE YİNE ŞARJ OLMUYOR UYARISI VEREREK ŞARJI KESİYOR.YANİ ŞARJ TAM DOLMUYOR.:bilmm
DİYELİMKİ ŞARJ DOLDU YEŞİL IŞIK YANMASI GEREKMİYORMU O DA YANMIYOR ZATEN.:bilmm
YENİ BATARYA ALDIM DENEDİM DURUM GENE AYNI.
4 TANE ORGİNAL ŞARJ ALETİNDEN DENEDİM GENEDE AYNI:bilmm.
DEFALARCA VANİLİYA KULLANARAK FORMAT ATTIM GENE OLMADI:bilmm )PR1.3 KURDUM YANİ.(formatı yanlış atma olasılığım nedir?)
LÜTFEN YARDIM EDİNN....(BU ARADA MİKROUSB KONNEKTÖRÜNDEN OLABİLİRMİ BİLMİYORUM İŞTE YARDIMLARINIZI ESİRGEMEYİN :(((:bilmm
sizdede oluyormu bilmiyorum ama güneşli ortamda arama geldiğinde yada birini aradığımda ekran hemen kararıyor tuş kilitinden açmak zorunda kalıyorum bu nasıl bir hata yada herkeste olan olağan bir durum mu?
 


denizci535

denizci535

Üye
baska batarya kullan...

----------Eklendi @ 15:48:07 ---------- Yazıldı @ 15:43:05 ----------

seninki kronik batarya hatasi olabilir..

----------Eklendi @ 15:49:29 ---------- Yazıldı @ 15:48:07 ----------

seninki kronik batarya hatasi olabilir..
 

kingertuz

Üye
    Konu Sahibi
baska batarya kullan...

----------Eklendi @ 15:48:07 ---------- Yazıldı @ 15:43:05 ----------

seninki kronik batarya hatasi olabilir..

----------Eklendi @ 15:49:29 ---------- Yazıldı @ 15:48:07 ----------

seninki kronik batarya hatasi olabilir..

2 tane orginal batarya aldım denedim gene aynı ama bataryadan başka ne olabilir?
 
denizci535

denizci535

Üye
kardes sarj soket girisine baktinmi hic usb yeri bozuluyor diyorlardi.....
hic sarj yerinin oraya lehim attilarmi?

n900 icini sok tekrar tak soket yerini temizle onceden lehim vs yapmislarmi bakarsin....

n900 sokulmesi youtubeye yaz yada googleye cikar cihazi tertemiz yapar siler yeniden takarsin...

----------Eklendi @ 18:33:48 ---------- Yazıldı @ 18:28:51 ----------

arkadas gunes isiginda otomatik olarak artmasi gerek... sen kerneli bir flashla yada yeni surum update yaptinmi yazilimsal bir sorun var sende KESIN olarak......
SON SURUM BU 21.20011.38-1.002 SENINKIDE BUMU.....
 

kingertuz

Üye
    Konu Sahibi
kardes sarj soket girisine baktinmi hic usb yeri bozuluyor diyorlardi.....
hic sarj yerinin oraya lehim attilarmi?

n900 icini sok tekrar tak soket yerini temizle onceden lehim vs yapmislarmi bakarsin....

n900 sokulmesi youtubeye yaz yada googleye cikar cihazi tertemiz yapar siler yeniden takarsin...

----------Eklendi @ 18:33:48 ---------- Yazıldı @ 18:28:51 ----------

arkadas gunes isiginda otomatik olarak artmasi gerek... sen kerneli bir flashla yada yeni surum update yaptinmi yazilimsal bir sorun var sende KESIN olarak......
SON SURUM BU 21.20011.38-1.002 SENINKIDE BUMU.....

usb bozulmasına karşın önceden bilgilendiğim için inan usb ucunu törpülemişim:hih:
gelelim sökme işine sökmeye sökerim diyelim ki söktüm usb konnektör lehim uçlarına baktım sağlam çıktı(zaten daha önce sökülmüş gibi görünmüyor.) o zaman ne yapmam gerekli (sizin yazdığınız sürümle aynı versyonu kullanıyorum güncellemerde tamam gelelim kernel resetlemeye nokia kerneli kullanıyorum kernel 49 kurmuştum ama nokia ile değiştirdim.)
diyelimki sökülmüş vede lehimlenmiş ne yapmalıyım kronik belirtiler bunlarmı olucaktı?
usb konnektörü bozuk olsaydı hiç şarj almazdı yada data transferi yapamazdı diye düşünüyorum.olayı tekrar anlatıyorum.şarj etmek için şarj cihazını takıyorum takınca şarj oluyor diyor vede şarj etmeye başlıyor siz diyin 5 ben diyim 10 dakika sürmeden DIINK-DINK diye uyarı tonuyla beraber şarj olmuyor uyarısı alarak şarj yarıda kesilmiş oluyor bu arada bir miktar şarj almış oluyorcihaz.bilgisayardan ise usb yi taktım şarj oluyor ile beraber bağlantı sekmeleri görünüyor.siz diyin 20 ben diyim 30 dakika sonra şarj alan cihaz yine tanıdık bir sesle DIINK-DINK uyarı tonuyla şarj olmuyor uyarısı aynı anda şarj kesilmiş oluyor.yine bu arada yarım da olsa şarj olmuş oluyor cihaz.yarım yamalak şarjla dolaştım durdum hep :ağlarım:

GELELİM GÜNEŞLİ HAVALARDA(dikkat sadece güneşli havalarda oluyor hafif gölgede böle sorun yok mesela araba kullanırken güneş direk telefona temas etmezse sorun olmuyor ama temas ederse sorun başlıyor) DUA EDİYORUM Kİ BİRİ ARAMASIN ÇÜNKÜ GELEN ARAMAYI EKRAN KARARDIĞI İÇİN (SANKİ SENSOR TERS İŞLİYOR) GELEN ARAMAYI TUŞ KİLİDİNİ AÇMADAN GÖREMİYORDUM.TUŞ KİLİDİ AÇILARAK CİHAZI KULAĞIMA GETİRDİĞİMDE İSE OLANLARI HİÇ SORMAYIN AÇILMADIK SEKME KALMIYOR KULAĞIM SAĞOLSUN :) YADA BEN BİRİNİ ARAYIM GÜNEŞDE DAHA ARAMA YAP A TIKLAR TIKLAMAZ EKRAN DİREK SİYAH KİMİ ARAMIŞIM ACABA BAĞLANDIMI HAYATTA GÖREMİYORUM ANCA DEDİĞİM GİBİ TUŞ KİLİDİNDEN AÇACAM ANCA ÖLE ODA MALUMÜNÜZ KULAK BÜTÜN SEKMELERİ AÇMIŞ BULNUYOR PEKİ YA BU SORUN NEYE BAĞLI GENE RESET Mİ ATACAZ :) YA BEN BU RESETİ TERSMİ ATIYOM:bilmm.ARKADAŞLAR SAĞOLSUNLAR MEEGO TÜRKİYEDE :oke: ÇOK AÇIK ANLATMIŞLAR YANİ BAŞARILI OLARAK RESET ATTIĞIMA İNANIYORUM.GEREK KERNELİ GEREKSE PR 1.3 KURULUMUNU GAYAT SAĞLIKLI YAPTIM.EN AZINDAN BİR UYARI YADA BİR HATAYLA KARŞILAŞMADIM.
UMARIM AÇIKLAYICI OLMUŞTUR.YARDIMLARINIZI BENDEN ESİRGEMEYİN
:ağlarım::ağlarım:

NASRETTİN HOCA MİSALİ DAMDAN DÜŞEREK AYAĞINI KIRAN HOCAYA GEÇMİŞ OLSUNA GELENLER GEÇER HOCAM GEÇMİŞ OLSUN DESELERDE HOCANIN ÇEKTİĞİ ACIYI KİM NERDEN BİLEBİLİRKİ BANA DAHA ÖNCE DAMDAN DÜŞEN BİRİNİ GETİRİN O HALİMDEN ANLAR BOŞUNA DEMEMİŞ
:alkis
benim sorunumla başka kimse karşılaşmadımı.heralde halimden onlar anlar.paylaşıma devam.
yardım etmek için cevap veren arkadaşlarada paylaşım için teşekkür ediyorum
 

yalnizkalp21

Üye
dostum btaryayi bi 5800 a takip sarji fulle ayni batarya kullaniyor n900 le
 
serserim1905

serserim1905

Üye
kardeş şarj olmama olayın çok ilginç sarj aletinde yada bataryadan degil sorun anlattıgına göre telin kendi soket girişinden olabilir aynı problemi kız arkadaşımın n97 de oluyodu girişte bi temassızlık oluyo sanırım sen en iyisi tanıdıgın saglam bi teknik servise götür geneşli hava olayına gelince aynı olay bendede oluyodu neden bilmiyorum ama bi müddet sonra düzeldi yada bana öle geliyo :D fazla takma onu ama kulagıma götürdügümde kulagımdan dolayı açılmadık sekme kalmıyor demişsin asıl problem burda çünkü yakınlık sensörü sayesinde kulagına götürdügünde ekranın karaması lazım normalde :S bakalım sag sola bi bi şey bulacakmıyız sorunla ilgili
 

kingertuz

Üye
    Konu Sahibi
kardeş şarj olmama olayın çok ilginç sarj aletinde yada bataryadan degil sorun anlattıgına göre telin kendi soket girişinden olabilir aynı problemi kız arkadaşımın n97 de oluyodu girişte bi temassızlık oluyo sanırım sen en iyisi tanıdıgın saglam bi teknik servise götür geneşli hava olayına gelince aynı olay bendede oluyodu neden bilmiyorum ama bi müddet sonra düzeldi yada bana öle geliyo :D fazla takma onu ama kulagıma götürdügümde kulagımdan dolayı açılmadık sekme kalmıyor demişsin asıl problem burda çünkü yakınlık sensörü sayesinde kulagına götürdügünde ekranın karaması lazım normalde :S bakalım sag sola bi bi şey bulacakmıyız sorunla ilgili

bir arkadaş demişki 5800 da şarj et bataryayı öyle dene diye ona teşekkür ediyorum bu fikir için.ben aynısını yaptığım için bataryanın yarım şarj olduğunu öğrendim.5800 da şarj olduğunda(tam 1320 mA doluyor pil göstergesi görünüyor) telefon yaklaşık 2 gün gitti bataryası diğer hallerde (pc den usb den olabilen şarjla 850mA kadar doluyor batarya göstergesi hep yarım kalıyor.) malesef 12 saati geçmiyor o da sadece telefon özelliği olarak diğer fonksyonlara abanmıyorum bile :( şimdi sıra sıfır batarya da (acaba kazık mı yedim bozuk bataryamı verdiler bu da ilginç olur heralde neyse) 5800 da şarj et tak yap gösterge mAmper olarak 675 de çakılı görünüyor.usb şarjı ilede etsem gene 675 mAmper de görünüyor.garip olan göstergenin tam dolu görünüyor olması yani arası yok.neyse takipe alıyorum her iki şarjda da batarya enerji tüketiminin kademeli olarak bittiğini görmüyorum.ama 5800 daki şarjlı batarya gene 2 gün gibi usb yoluylada 1 gün gibi gitsede burdaki sorun da şu oluyor batarya biticek se olan şarj birden kırmızıya düşüveriyor.peki batarya bitti şarj et uyarısı olan kırmızı led niye yanmıyor.(bu arada ledleri TEST programı ile denedim tıkır tıkır çalıştı ledler arızalı diğil)
tuhaf demi :):vur

amacım spesifik olarak bilgilendirmeyi sağlamak ve bir sonuca ulaşmaktır.başınızı ağrıtıysam özür dilerim.nihayetinde teknik servise verecez ama bakalım ne hale getirecekeler.

gelelim sensorlere proximity sensör aslında çalışıyor onu defalarca test ettim ama tuş kilidinden istemli oalrak açtığım için ilgili yakınlık sensörü devredışı kalıyor bu da normaldir diye düşünüyorum.yani gölge de arama gelse kulağıma koysam sorun yok proximity sensör zaten devrede :) TEK SORUN GÜNEŞLİ HAVALAR gerçi şu ara güneş yok sorun yok :) malum kar kış ayındayız :))) ama güneş elbet doğacak :vur

olurda GÜNEŞLİ HAVA OLUR lütfen sizlerde deneyin :hmmm
 

webiso

Üye
sebebi belli arkadasım git 47k lık bir adet malzeme var onu kaldır at yenisni tak her nokia da arhatlıkla bulursun yeri batarya tırnaklarının orada altta geme en alttaki
 

kingertuz

Üye
    Konu Sahibi
sebebi belli arkadasım git 47k lık bir adet malzeme var onu kaldır at yenisni tak her nokia da arhatlıkla bulursun yeri batarya tırnaklarının orada altta geme en alttaki

telefonu o haliyle sattım ama kanser edecek derecede içime işlemişki halen mantıklı bir cevap gelmişmi diye merak edip baktım.sanırım dediğin aparat arızslı bana mantıklı geliyor.teşekkür ederim hepinize.artık 808 kullanıyom.nokiayaya devam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt