kingertuz
Üye
N900 uzmanları şarj dolmuyor problemi nedendir?
N900 PRİZDEN ŞARJ OLURKEN 10 DAKİKA SÜRMEDEN ŞARJ OLMUYOR UYARISI ALARAK ŞARJ KESİLİYOR YANİ TAM DOLDURMUYOR.

ŞARJ GÖSTERGESİNİN TAM DOLU OLDUĞUNU ZATEN HİÇ GÖRMEDİM
BİLGİSAYARDAN İSE ŞARJ OLUYOR EN AZINDA 30 DAKA SÜRÜYOR VE YİNE ŞARJ OLMUYOR UYARISI VEREREK ŞARJI KESİYOR.YANİ ŞARJ TAM DOLMUYOR.
DİYELİMKİ ŞARJ DOLDU YEŞİL IŞIK YANMASI GEREKMİYORMU O DA YANMIYOR ZATEN.
YENİ BATARYA ALDIM DENEDİM DURUM GENE AYNI.
4 TANE ORGİNAL ŞARJ ALETİNDEN DENEDİM GENEDE AYNI
.
DEFALARCA VANİLİYA KULLANARAK FORMAT ATTIM GENE OLMADI
)PR1.3 KURDUM YANİ.(formatı yanlış atma olasılığım nedir?)
LÜTFEN YARDIM EDİNN....(BU ARADA MİKROUSB KONNEKTÖRÜNDEN OLABİLİRMİ BİLMİYORUM İŞTE YARDIMLARINIZI ESİRGEMEYİN
((
sizdede oluyormu bilmiyorum ama güneşli ortamda arama geldiğinde yada birini aradığımda ekran hemen kararıyor tuş kilitinden açmak zorunda kalıyorum bu nasıl bir hata yada herkeste olan olağan bir durum mu?


ŞARJ GÖSTERGESİNİN TAM DOLU OLDUĞUNU ZATEN HİÇ GÖRMEDİM

BİLGİSAYARDAN İSE ŞARJ OLUYOR EN AZINDA 30 DAKA SÜRÜYOR VE YİNE ŞARJ OLMUYOR UYARISI VEREREK ŞARJI KESİYOR.YANİ ŞARJ TAM DOLMUYOR.

DİYELİMKİ ŞARJ DOLDU YEŞİL IŞIK YANMASI GEREKMİYORMU O DA YANMIYOR ZATEN.

YENİ BATARYA ALDIM DENEDİM DURUM GENE AYNI.
4 TANE ORGİNAL ŞARJ ALETİNDEN DENEDİM GENEDE AYNI
.DEFALARCA VANİLİYA KULLANARAK FORMAT ATTIM GENE OLMADI
)PR1.3 KURDUM YANİ.(formatı yanlış atma olasılığım nedir?)LÜTFEN YARDIM EDİNN....(BU ARADA MİKROUSB KONNEKTÖRÜNDEN OLABİLİRMİ BİLMİYORUM İŞTE YARDIMLARINIZI ESİRGEMEYİN
((
sizdede oluyormu bilmiyorum ama güneşli ortamda arama geldiğinde yada birini aradığımda ekran hemen kararıyor tuş kilitinden açmak zorunda kalıyorum bu nasıl bir hata yada herkeste olan olağan bir durum mu?

YADA BEN BİRİNİ ARAYIM GÜNEŞDE DAHA ARAMA YAP A TIKLAR TIKLAMAZ EKRAN DİREK SİYAH KİMİ ARAMIŞIM ACABA BAĞLANDIMI HAYATTA GÖREMİYORUM ANCA DEDİĞİM GİBİ TUŞ KİLİDİNDEN AÇACAM ANCA ÖLE ODA MALUMÜNÜZ KULAK BÜTÜN SEKMELERİ AÇMIŞ BULNUYOR PEKİ YA BU SORUN NEYE BAĞLI GENE RESET Mİ ATACAZ 
fazla takma onu ama kulagıma götürdügümde kulagımdan dolayı açılmadık sekme kalmıyor demişsin asıl problem burda çünkü yakınlık sensörü sayesinde kulagına götürdügünde ekranın karaması lazım normalde :S bakalım sag sola bi bi şey bulacakmıyız sorunla ilgili

