''N900 usb girişi sorunu''

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serchas

Üye
    Konu Sahibi
''N900 usb girişi sorunu''
Arkadaşlar telefonumun usb girişi içine kaçtı. Şarj olmuyor. Konuyla ilgili Contact Mobile diye bir yerle görüştüm. Board üzerinden koptuysa yapılacak bir şey yok dedi adam. kopmadıysa da 65 dolara yaparız diyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Resmen dünyam yıkıldı şu an :(
 
manyax2007

manyax2007

Üye
yuh 65 dolara üstelik birde board'dan kopmadıysa. yok kardeş bunlar eşeğin şeyine suyu iyice kaçırmışlar. telefonun garanti süresi bitmişse tamir için onlara verme kardeşim. varsa tanıdığın bir telefon tamircisine ver sana uygun fiyata bozulan yada kırılan micro usb yerini değiştirip verirler. ;) parçanın fazla bir maliyeti yok zaten adamlar uçmuş ya 65 dolar bide :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt