serchas
Üye
''N900 usb girişi sorunu''
Arkadaşlar telefonumun usb girişi içine kaçtı. Şarj olmuyor. Konuyla ilgili Contact Mobile diye bir yerle görüştüm. Board üzerinden koptuysa yapılacak bir şey yok dedi adam. kopmadıysa da 65 dolara yaparız diyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Resmen dünyam yıkıldı şu an 


