N900 Map Loder Sorununun Çözümü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N900 Map Loder Sorununun Çözümü
Merhabalar;
Bazı arkadaşlar N900 üzerindeki Nokia Maps in haritalarını güncellerken sorun yaşıyorlar. Bu arkadaşlardan biriside benim ve bu sorunun çözümü:

1- Bilgisayarınızda klasör seçeneklerinden gizli dosyaları göster seçeneğini seçin.
2- Telefonunuzu pc ye "Yığın Bellek Modun" da bağlayın.
3- Telefonuna girin (Bilgisayarım>Nokia N900) ve oradaki .qf isimli dosyayı pc nizde bir yere kopyalayın ve adını qf olarak değiştirin.
4- Değiştirdiğiniz dosyayı .qf nin olduğu yere atın.
5- Artık telefonu pc ye pc suit mode da bağlayıp map loderı çalıştırabilirsiniz.

Kolay gelsin.
 

matt01

Üye


arkadaşım ben de .qf die bir dosya yok ....sadece E:\cities\diskcache içerisinde bir qf var okadar :S
 
    Konu Sahibi
hocam sanırım senin telefon E: sürücüsü oluyr burada.. direk E: nin içerisinde var .qf
gizli dosya olarak duruyor orada klasör seçeneklerinden gizli dosyaları göster de.
umarım telefonu pc suit mod da bağlamamışsındır
 

matt01

Üye

yok kardeşim ya gizli dosyaları göster diyip baktım zaten mass memory modunda...ama ben de öle '.qf' diye bir şey yok...acaba senden ricam sendekini buraya koysan bende çalışırmı?
 
    Konu Sahibi
bendekini sana yollarım tabi neden yollamiyim... ama buradan dosya nasıl eklenir bi bilsem :d sen bana en iyisi mail adresini felan yazda oraya atayım. 4kb lık bişe zaten.
 

matt01

Üye
bendekini sana yollarım tabi neden yollamiyim... ama buradan dosya nasıl eklenir bi bilsem :d sen bana en iyisi mail adresini felan yazda oraya atayım. 4kb lık bişe zaten.

kardeşim email adresim *************** bi gönder deneyelim bakalım

--------------- Ekleme ---------------

qf yi attım telefona , pc suite mode ile bağladım telefonu...
ama sonra saçmaladı hata verdi benim pc windows 7 64 bit
sonra ben de arkadaşın pc yi açtım oda windows xp sonra tlf yine bağladım pc suite ile bu sefer görmedi sonra mass memory modunda bağladım bu sefer yine gördü ve çok rahat bir şekilde haritaları telefona attım....
sonuç olarak ben de olmayıp sen de olan bu qf ovi maps in telefonu görmesini sağladı , haritaları attım ama hala benden internet bağlantısı istiyor yani harita yüklemiş olmam bir şey ifade etmiyor....
sygic maps ile idare edeceğiz artık....bir sonraki güncelleme ile buna bir çözüm bulunmasını ümit ediyorum...
sana da tekrar teşekkür ederim kardeşim, bana hemen dosyayı gönderdiğin için
 
    Konu Sahibi
İşine yaramasına sevindim. Bu arada bende Win7 x64 kullanıyorum. Biryerlerde bir eksiklikden kaynaklı sorun yaşamışsındır win7 de. Ama sonuçda çözülmüş problemin.
Nokia maps açılışda senden internet istiyor. ama sen ısrarla kabul etmiyorsun 2 defa soruyo zaten. sonrasında internet olmadan harita üzerinde gezebiliyosun. yani haritayı upload ettikden sonra netten çalışmayı durduruyo.

aslında çalıştırmamakla çok bişe kaybetmemişsin. zira sesli navigasyon olayını bir türlü başaramadım sanırm sadece güzergah çiziyor. yönlendirme yapmıyor

sygic de iyidir hocam yaw

kolay gelsin.

Not: Sygic in n900 için yapılmış olan versiyonunda zelihanın sesi çok az çıkıyor. eğer symbian için olan sygic in ses dosyalarını kullanırsanız ses biraz dah yüksek oluyor. ses dosyaları res içerisinde voice de.. kolay gelsin
 

mryseb

Üye
bende de çıkmıyor o qf dosyası telefonunda olan biri buraya paylaşım yapabilirmi
 

Civki

Üye
Bu açıklamalarınız için teşekkür ederim. Dediğiniz şekilde haritaları PC suite ile N900 yükleyebildim. Fakat Maps icon üzerine tıkladığımda Maps yazısı altındaki saylon gözü volta atmasına rağmen program çalışmıyor. Bu tür bir problem yaşayan var ya da çözümünü bilen varsa yardımcı olabilir mi?
 
    Konu Sahibi
Madem telefonu pc ye takıp .qf yi bulamıyosunuz o zaman bu işlemi aşağıdaki şekilde x-terminali kulalnarak yapalım arkadaşlar..


cp /home/user/MyDocs/.qf /home/user/MyDocs/qf
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...