
sana tek tavsiyem acil bir sekilde telefona format at ve androiddeeeennn uzakkkkkkkkkkk dur..
Niye ne zararı dokunduki valla ben şahsen gayet memnunum yakında toplu bi emülatör paket de vereceğim şuan test ediyorum ne çalışıyor ne çalışmıyor bi 10 tane filan emülatör vereceğim program ve oyunlarda bi sıkıntı yok zaten 2.3.5 te tam telefon kullanımına geçmiş oalcağız inş. android silimiyle ilgili bi yol vardı talk mameoda şahsen çok memnun olduğum için denemeyi düşünmüyorum şimdi bakayım bulunca paylaşırım Selamlar...
