kaannnnn
Üye
-
Konu Sahibi
-
voip ve ip ayarlarında bilgileri girebiliyorum ama program yok nerden açıcam programı.voipde herhangi bir ayar yapmam istersem bunu yapmak için çevrim içi olman gerekli diyor.nerden çevrimiçi olacam program hiçbiryerde yok.n900 de skype var kurmana gerek yok ayarlardan voip ve im ayarlarindan yapabilirsin ve msn yok kurulmuyo
--------------- Ekleme ---------------
amsn bendede kurulmuyo eyer cok kurcaladiysan skypede olmaz yeniden flasher programiyla flasla teli
teşekkür ederim cevap için.dün akşam sen yazmadan ben buldum çözümü ama çok sağol bir allahın kulu çıkıp tarif etmedi senin yaptığını.ben bulmaya çalışırken yeni yazılım attım atarken hata verdi cihaz çöktü birsürü uğraştım bunun için anlıcan sonunda buldum.teşekkür ederim.voip ve ip ayarlarında bilgileri girebiliyorum ama program yok nerden açıcam programı.voipde herhangi bir ayar yapmam istersem bunu yapmak için çevrim içi olman gerekli diyor.nerden çevrimiçi olacam program hiçbiryerde yok.
sadece skaype adini gir yeter telefon rehberinden arama yaparken skaype goruntulu yada normal cagimi diye ekran cikiyo telefon rehberi ayarlarindan video arama gosterilsinmi diye bolum onu isaretle yeter mesaj yazarkende skaype imi sec cevrim icinide saatin ustune bas orada cikan menuden durum cevrim icini sev
skypeden soruyorsan evet ama karşıdada telde yada pc sinde skype olacak.ama normal görüşme bedava değil.int üzerinden bedamı görüşebiliniyor acaba..?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?