Bahsi geçen fixi şu an uygulamakdayım. Hatta halan uygulamakdayım desem daha doğru olacak. yaklaşık 2 saattir kurulum devam ediyor.
sonucun olumlu olacağını sanıyorum. şu an kurulum devam etmesine rağmen telefonu dikey konuma geitrdiğimde xterminal dikey olabiliyor. gerçi ekranın yarısını kullanıyor dikeyken fakat dediğim gibi halan kurulum bitmiş değil. inşallah kurulum bu gün biter ve bende size sonucu söylerim
--------------- Ekleme ---------------
obaaa.. tam keko durumundayım şu anda iyimi
millet bu bir app değil. sadece xterm üzerinde çalışırken xterm i min ediyorsunuz ve ekranı dikey konuma getiriyosunuz. xterm arka planda çalılmak zorunda ve devamlı çalışmak zorunda. xterm kapanında dikey desteğide kapanıyor
anlayacağınız yeni fw çıkana kadar beklemek durumundayız..