n900 alınırmı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

^BaRoN^

Üye
    Konu Sahibi
n900 alınırmı?
Aslında maemo bölmüne açmam gerekirdi ama oraya kimse görmüyor.Markada nokia olduğu için buraya açayım dedim.N900 biliyorsunuz ikinci el fiyatları uygun.Android falanda çalıştırıyormuş ama hd oyunları falan hepsini çalıştırırmı yani androidi tam olarak kullanabilirmiyiz?
 

PriZm

Üye
Androidli olduğu zaman telefonun kamera,sms,data,arama özellikleri çalışmıyor diye biliyorum(driverleri yok).yani telefonu sadece multimedia cihazı olarak kullanırsın.
 

mcnpl4

Üye
coklu dokunmatik yok oyundan zevk almazsin yoksa baya oyunu calistirabiliyor. para biriktirip n9 almak daha iyi bende oyle yapicam
 
Tepkiler: Esendağlı

^BaRoN^

Üye
    Konu Sahibi
n9 bomboş şu an.Daha androidi yeni yüklediler ve stabil çalışıp çalışmadığını bilmiyoruz.O zman n900 almayads gerek yok sanırım
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
baran bence 27 şubatı bekle orada nokianın yeni telefon duyuruları olucak ona göre karar ver ben bekliyorum
 
wp li lumia900 u beklemeni tavsiye ederim
 

^BaRoN^

Üye
    Konu Sahibi
fiyat ne olacak acaba işte Bekleyelim umarım uygun olur fiyatı.
 
eğer sistemin her yerini mıncıklamyı flen seviyorsan n9 al gerisi için hersey ,symbian
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...