bunun arayüzü bana çok tanıdık geldi sanki bize belle diye lanse edilen s^3 güncellemesine benziyor daha doğrusu belle dedikleri aslında meego olabilir mi acaba.
çünkü ikonlar anna ikonu uygulamalar klasörü yok aşağı doğru kayıyor
Hele sükür nokia iphone ve androidte kafa tutacak telefon cikarmis carlzeissla da yolla devam isletim sistemi megoo windowsla bu isin olmayacagini anladi galiba nokia veya üc isletim sistemiylen yolla devam edecek.... iphone killerNDOKUZ
bunun arayüzü bana çok tanıdık geldi sanki bize belle diye lanse edilen s^3 güncellemesine benziyor daha doğrusu belle dedikleri aslında meego olabilir mi acaba.
çünkü ikonlar anna ikonu uygulamalar klasörü yok aşağı doğru kayıyor
hatırlarsan bir ara symbian belle resimleri sızdırıldı diye bir haber çıkmıştı arayüz bunun aynısıydı, o zaman belle dedikleri meego belle denen bir güncelleme yok, tabi bende yanlış hatırlıyor olabilirim daha doğrusu aklımda yanlış kalmış olabilir arayüz.
hatırlarsan bir ara symbian belle resimleri sızdırıldı diye bir haber çıkmıştı arayüz bunun aynısıydı, o zaman belle dedikleri meego belle denen bir güncelleme yok, tabi bende yanlış hatırlıyor olabilirim daha doğrusu aklımda yanlış kalmış olabilir arayüz.