N9 Tanıtımı

pRime.

Üye

Şu videoya bakın beyler ağladım izlerken. İnanılmaz akıcı ve hızlı!!
 

nonamex

Üye

Bir zahmet yani olsun o kadar
 

pRime.

Üye
Androidle iosun pabucu dama...
 

wlerox

Üye
daha resmi bişe yok ama biraz daha ince yapsalardı süper olurdu))
 

_ardaa

Üye
resmi birşey yok derken, konspet cihaz değil ki resmen n9 bu meego işletim sistemli cihaz işte.
 

eRdaL.

Üye
gercekten harika cihaz ya bi an önce gelse
 

Sensation

Emekli Yönetici
7.07 dakikalık bi video daha var. O da çok kaliteli.

----------Eklendi @ 16:41:40 ---------- Yazıldı @ 16:37:28 ----------

tamam anladım sağolasın
izledim zaten güzel görünüyor

Video yukarda paylaşılanmış. Dikkat etmemişim.
 

_ardaa

Üye
bunun arayüzü bana çok tanıdık geldi sanki bize belle diye lanse edilen s^3 güncellemesine benziyor daha doğrusu belle dedikleri aslında meego olabilir mi acaba.

çünkü ikonlar anna ikonu uygulamalar klasörü yok aşağı doğru kayıyor
 

serdar84

Üye
Hele sükür nokia iphone ve androidte kafa tutacak telefon cikarmis carlzeissla da yolla devam isletim sistemi megoo windowsla bu isin olmayacagini anladi galiba nokia veya üc isletim sistemiylen yolla devam edecek.... iphone killerNDOKUZ
 

pRime.

Üye

Meegodur dostum. Meego olarak duyruldu.
 

eRdaL.

Üye
aynen öyle bu cihaz su anki piyasaya kafa atar her türlüsüne
 

_ardaa

Üye


Meegodur dostum. Meego olarak duyruldu.

hatırlarsan bir ara symbian belle resimleri sızdırıldı diye bir haber çıkmıştı arayüz bunun aynısıydı, o zaman belle dedikleri meego belle denen bir güncelleme yok, tabi bende yanlış hatırlıyor olabilirim daha doğrusu aklımda yanlış kalmış olabilir arayüz.
 

Del Rey

Üye
Nokia N9 piyasadaki her telefondan kat kat daha iyi. Çünkü MeeGo ve Nokia içeriyor...
 

pRime.

Üye
Teknik özellikler: değişebilir ama, tam belli değil.

----------Eklendi @ 16:55:26 ---------- Yazıldı @ 16:54:08 ----------


Yok belle güncellemesi olacak, qt arayüzü meegoya çok benziyor.
 

eRdaL.

Üye
arkadaşlar gsm şirketlerin den birine yüklenelim email atarak türkiye'de ilkleri siz yaparsınız diye n9 u getirin satışa sunun diye olmaz mi?