telefonda herşey sadece donanım yada sadece yazılım değil, donanım, yazılım, işlevsellik bunların hepsi bir bütündür meego video'dan harika bir işletim sistemine benziyor, donanım da sanırım ilk meego'lu sistem için hiç fena değil herşeyi 12mp kamera yada 30fps video kaydı olarak görmemek lazım yada çift çekirdek işlemci gözüyle de bakmamak lazım, mevcut donanımı gayet güzel bence ki n900'ün neler yaptığını öğrendikten sonra bu cihazı tahmin dahi edemiyorum.
merak etmeyin büyük ihtimalle gelecek zaten N900 deneysel bir cihazdı ayrıca güç müç diyonuzda cihazın ilk inceleme videolarında adam 720p videoyu eliyle çekiyor ve video devam ediyor ee gösterin bana o kadar güçte bir android yok maalesef gösteremezsiniz bu cihaz çok fena geliyor merak etmeyin dün twitterda trend topic oldu ve aşırı yükleme nedeniyle twitter çöktü millet bunu konuşuyor nokia hatalarından ders çıkarmaya başladı
bende çok sevdim wp7 mango hiç bana hitap etmiyor gördüm videosunu beleşe verseler almam ama bu sistem gerçekten değer, umarım nokia da bunun farkındadır da bırakmaz bunu hakkatten süper ambiyans olmuş bayıldım resmen sisteme.
bu arada sanki anna'dan sonra gelecek güncelleme ile s^3 biraz buna benzeyecek gibi.
Çıktıktan 4-5 ay geçmeden öldürseler almam, N8 aldım 2 hafta sonra Symbian'ı bırakıyoruz açıklaması geldi hergün 1-2 tane oyun çıkıyordu tak diye kesildi..
Çıktıktan 4-5 ay geçmeden öldürseler almam, N8 aldım 2 hafta sonra Symbian'ı bırakıyoruz açıklaması geldi hergün 1-2 tane oyun çıkıyordu tak diye kesildi..