mutlaka öyle bizim icin asla çöp olamaz her hali ile n9 ama malum arkadaşlar icin her açıdan çöp görecekler simdi bide çöp tü degildi tartışması yapmayalım
Son Symbian'lı üst sınıf telefonun hali ortada, Son Meegolu üst sınıf telefondan da hayır gelmeyecek.
Nokia telefonu çıkartır, ondan sonra şimdinin annası gibi alanlar meego 1.3 güncellemesi diye beklemeye başlar. Ne zaman çıkaracaktı lanet nokia diye sövmeye saymaya başlarlar Android iyice uçuşa geçmiştir tabi. Android kullananlar Nokiacılarla alay etmeye başlar. İyice kıyamet kopar falan Seneye eğlenceli olacak Meego bölümü
Son Symbian'lı üst sınıf telefonun hali ortada, Son Meegolu üst sınıf telefondan da hayır gelmeyecek.
Nokia telefonu çıkartır, ondan sonra şimdinin annası gibi alanlar meego 1.3 güncellemesi diye beklemeye başlar. Ne zaman çıkaracaktı lanet nokia diye sövmeye saymaya başlarlar Android iyice uçuşa geçmiştir tabi. Android kullananlar Nokiacılarla alay etmeye başlar. İyice kıyamet kopar falan Seneye eğlenceli olacak Meego bölümü
android 3 şuan mevcut ama tabletler için google ın demesine göre cep telefonları için çıkmayacak ve meego da şuan alien dalvik olayk kesinleşti yani bu da şöyle birşey demek oluyor 80000+190000 etti sana 270000 uygulama eee ne oldu
Son Symbian'lı üst sınıf telefonun hali ortada, Son Meegolu üst sınıf telefondan da hayır gelmeyecek.
Nokia telefonu çıkartır, ondan sonra şimdinin annası gibi alanlar meego 1.3 güncellemesi diye beklemeye başlar. Ne zaman çıkaracaktı lanet nokia diye sövmeye saymaya başlarlar Android iyice uçuşa geçmiştir tabi. Android kullananlar Nokiacılarla alay etmeye başlar. İyice kıyamet kopar falan Seneye eğlenceli olacak Meego bölümü
Koçum sunu anla bi kere meegoya güncelleme gelmese bile geliştiriciler kendi çabalarıyla bişey yaparlar yani desteksiz asla kalmaz ayrıca uygulama sayısıda androıd saolsun baya iyi
N8'in 1 ghz'lik telefonlardan hızlı olduğunu söyleyenlere de laf anlatılmıyor ki.. Şu at gözlüğünü çıkartın artık yahu Adamın karşısına video koyuyorsun, adam gidin okuyun diyor, 2 satır yazı yazınca N8 daha hızlı oluyor , meego ömrüne ömür katıyor zaten
Ben n8 in hız yönünden iyi olmadığını düşünüyorum ama verdiğim paraya alabileceğim en iyi telefon olduğunuda biliyorum.n8 in herşeyi,her özelliği var ama fazla hızı ve de fiyatı yok..iphone 4 ün hızı ve fiyatı çok iyi ama fazla özelliği yok.ben n8 imi gerçekten severek kullanıyorum ha imkanım olsa n8 imin yanında birde galaxy s2 veya iphone 4 üm olsun isterdim.