N9 Tanıtımı

eRdaL.

Üye
düşünmeden atarım n9 icin
 
Olsunda n9 gibi çöpüm olsun
 
Tepkiler: DenizhaNq

eRdaL.

Üye
mutlaka öyle bizim icin asla çöp olamaz her hali ile n9 ama malum arkadaşlar icin her açıdan çöp görecekler simdi bide çöp tü degildi tartışması yapmayalım
 

nonamex

Üye
Son Symbian'lı üst sınıf telefonun hali ortada, Son Meegolu üst sınıf telefondan da hayır gelmeyecek.

Nokia telefonu çıkartır, ondan sonra şimdinin annası gibi alanlar meego 1.3 güncellemesi diye beklemeye başlar. Ne zaman çıkaracaktı lanet nokia diye sövmeye saymaya başlarlar Android iyice uçuşa geçmiştir tabi. Android kullananlar Nokiacılarla alay etmeye başlar. İyice kıyamet kopar falan Seneye eğlenceli olacak Meego bölümü
 
Tepkiler: cewikkuwwet01 ve .:ÇAĞLAR:.

eRdaL.

Üye
arkadaşım android daha iyi yok alırsa n9 a yükleriz onu kullanırız bizim icin sorun olmaz n9 daki işletim sistemi yeterki elimizde olsun
 

sen bir bulaşsana maemo bölümüne bak ne oluyor
 
Tepkiler: DenizhaNq

eRdaL.

Üye
yani şimdiden bulasa bilirsin öyle bi bölüm var n900 le bi antreman yapın ön bilginiz olur
 

Uruloki

Üye
android 3 şuan mevcut ama tabletler için google ın demesine göre cep telefonları için çıkmayacak ve meego da şuan alien dalvik olayk kesinleşti yani bu da şöyle birşey demek oluyor 80000+190000 etti sana 270000 uygulama eee ne oldu
 

pRime.

Üye

Koçum sunu anla bi kere meegoya güncelleme gelmese bile geliştiriciler kendi çabalarıyla bişey yaparlar yani desteksiz asla kalmaz ayrıca uygulama sayısıda androıd saolsun baya iyi


----------Eklendi @ 21:51:29 ---------- Yazıldı @ 21:50:55 ----------

sen bir bulaşsana maemo bölümüne bak ne oluyor



----------Eklendi @ 21:53:01 ---------- Yazıldı @ 21:51:29 ----------

utancından giremiyoki her girdiğinde gözü yaşlı çıkıyo garip

 
Tepkiler: DenizhaNq

nonamex

Üye
Maemo bölümüne girmem, ölünün arkasından konuşmamayı sevmem
 

pRime.

Üye
 

eRdaL.

Üye
hala ayni seyleri söylüyorsunuz arkadaşlar yazılanlardan hic mi bisey anlamıyorsunuz gidin kumda oynayın bari
 

nonamex

Üye
N8'in 1 ghz'lik telefonlardan hızlı olduğunu söyleyenlere de laf anlatılmıyor ki.. Şu at gözlüğünü çıkartın artık yahu Adamın karşısına video koyuyorsun, adam gidin okuyun diyor, 2 satır yazı yazınca N8 daha hızlı oluyor , meego ömrüne ömür katıyor zaten
 
Tepkiler: cewikkuwwet01 ve .:ÇAĞLAR:.

_ardaa

Üye
hiç değişmeyeceksin.
 
Ben n8 in hız yönünden iyi olmadığını düşünüyorum ama verdiğim paraya alabileceğim en iyi telefon olduğunuda biliyorum.n8 in herşeyi,her özelliği var ama fazla hızı ve de fiyatı yok..iphone 4 ün hızı ve fiyatı çok iyi ama fazla özelliği yok.ben n8 imi gerçekten severek kullanıyorum ha imkanım olsa n8 imin yanında birde galaxy s2 veya iphone 4 üm olsun isterdim.
 
Tepkiler: mustafakamikaze