N9 Tanıtımı

Uruloki

Üye
N9 da 1450mAh pil var N900 deki kaç acaba
 

Uruloki

Üye
zaten millet artık kaç gün gidiyor diye bakmıyor ki kullanışlılığını bakıyor değil mi sonuçta akıllı telefon diyorsunuz olsun o kadar birde serdar burdasın ama msn de yoksun
 
n900'da 600 mhz'yi 1.2 ghz yapanlar vardi... ben dokunmadim o ayri belki franzliszt de yapmistir kendi n900'u ile...

olmaz olmaz deme...

yok abi ben 1.6 ya çekmedim öğrensem 1.6ghz olayını tabi seve seve denerdim , ben ilk önce xterminalden overlocklamıştım tam bilmiyordum biraz çekinerek daha sonra dayanamadım 900mhz yide 1150 ye çıkardım. ama , 1.6 gh e kadar zorlamışlar yani sınır budur abi . 600mhz nere 1600mhz nere 1gh arttırılabiliyor , bu manyak bir olaydı.
 
Tepkiler: DenizhaNq
 
Tepkiler: .:ÇAĞLAR:.

pRime.

Üye
zaten millet artık kaç gün gidiyor diye bakmıyor ki kullanışlılığını bakıyor değil mi sonuçta akıllı telefon diyorsunuz olsun o kadar birde serdar burdasın ama msn de yoksun

Ayıb ettin Hasan'ım hemen geliyorum, ben de tam size diycektim.
 
[video=youtube;Q6rgdu9eMoQ]http://www.youtube.com/watch?v=Q6rgdu9eMoQ[/video]

ya bu nokia dan vazgeçemicekmiyiz biz öyle bi tel pazarlıyoki tam bıktık bu sefer başka marka alcaz derken öyle bi tel çıkarıyo öyle bi pazarlıo cilalıyoki şu telefona bak hoparlörden şikayet ettik diye bu sefer hoparlörü telefonun altına koymuşlar videoda fark ettim
 
Tepkiler: Esendağlı

Uruloki

Üye
 

Del Rey

Üye
 

farkındamsın bilmemde şuanda 2 günde 100 lerce mesaj yazılan bi konudayız ve etki altında kalan ben deilim binlerce kişi var youtube ve twitter olaylarını göz önünde bulundurursan ve bunlar n8 de de olmuştu yine etki altında kalmıştık büyülenmiştik sonuç felakete yakın ben ne kadar memnun olsamda ama bu n9 un özel bi telefon olduğu her türlü belli
 
Aynen
 

nonamex

Üye
Android 3 ve iOs 5 çıkınca gittim n9 a boşuna para verdim diye üzüleceksiniz.