bostancı34
Üye
-
Konu Sahibi
-
aynenArkadaşım böyle konumu olur bir resim koy bakalım hele nedir problem ne değildir? Ben böyle olunca şahsen direk cihazı karalama amaçlı konu açtığınızı düşünüyorum diğer arkadaşlar nasıl düşünüyor bilemiyorum.
valla cıhazı ne karalıcam super cıhaz ınanılmaz memnunum fakat bı banamı denk geldı kvk bıle yuzden gelmedı dıyo sahıbındene koydum cıhazı zaten hayatımda hıcbırseyı karalamadım o nasıl bı dusunce yazıkya burda ılk defa bırsey paylastım yok telefon vs karalıyım fln trıplerıne gırenlerden degılım cocukmuyuz galerıcıyız esnafız inernette ılk defa bırsey paylastım cıddıyım
---------- Eklendi @ 22:21:19 ---------- Yazıldı @ 22:19:01 ----------
hatta 1000 tl verıyorum ısteyen arkadas olursa maıl adresını versın resımlerını atıyım ıst anadolu yakasından elden alabılırsınız herkese ıyı aksamlar 2 yıl kvk garantılı vatandan alındı buna urunu satmak ıcın yazdı yazarsanız hıc cvp yazmayın arkadaslar zaten hatta uyelık sılme varsa onuda yapın nedıyım yanı...
---------- Eklendi @ 22:22:11 ---------- Yazıldı @ 22:21:19 ----------
ben sogudum cıhazdan bır kere kılıfından cıkarmayıp masaya bıle koyulmayan cıhaz kendı kendıne nasıl cızılır ya arkadasın dedıgı kılıfın altındakı cızgı sılınce zaten cıkıyor
cihazın resimlerini ve ilan linkini buraya koyar mısın?
heee ben kullandıgım cıhazı bılmıyorum dımı dostum ıyımısın sen fizik kurallarınıda astı bu n9 kardes caktım s 2 devam n9 sahıbındende satılık
Kardeş LİNK ATAR MISIN? Telefonu almayı düşünüyorum!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?