N9 a program oyun vs yüklemesini bilen???

serhates

Üye
    Konu Sahibi
N9 a program oyun vs yüklemesini bilen???
program oyun gibi şeyler buldum.yüklemek istiyorum ama herkes farklı bir yorumda bulunmuş denedim olmadı. kesin bilen ve paylaşabilecek bir arkadaş var mı acaba?
 

serhates

Üye
    Konu Sahibi
n9,meego ve android
olarak aradım ama dediğim gibi hep farkı yorum veya alakasız yorumlar buldum.içinde android die herhangi bir klasör yok.onu baştan söleyim.öyle bir yorumla karşılaşırsanız eğer
 
n9,meego ve android
olarak aradım ama dediğim gibi hep farkı yorum veya alakasız yorumlar buldum.içinde android die herhangi bir klasör yok.onu baştan söleyim.öyle bir yorumla karşılaşırsanız eğer

.deb dosyasına tıklayınca kurması gerkemez mi?Bu arada ne dediğinizi tam olarak anlamadım..
 

serhates

Üye
    Konu Sahibi
 

serhates

Üye
    Konu Sahibi
o dediğini yapmıştım ama sonuç aynı. sd karta kopyala falan bile yazıyo ki n9 da kart die bişi yok.
 

pRime.

Üye
o dediğini yapmıştım ama sonuç aynı. sd karta kopyala falan bile yazıyo ki n9 da kart die bişi yok.
dostum onları boşver sen o uygulama kurulum anlatımı android için senin cihazın meego kullanıyor. bir de kurmaya çalıştığın uygulamaların formatı nedir? meego'ya sadece .deb uzantılı uygulamalar ve oyunlar kurabilirsin.
 

serhates

Üye
    Konu Sahibi
n9 için baktığım yerlerde genelde .apk vardı. belki ondan da olabilir. birde .deb deneyeyim cvp yazarım.
 

pRime.

Üye
n9 için baktığım yerlerde genelde .apk vardı. belki ondan da olabilir. birde .deb deneyeyim cvp yazarım.
hocam sen naaptın ya ne apk si onlar android için. linüxle alakası yok sen bizim forumdaki .deb uzantılıları dene konudakileri uygulayıp.
 

serhates

Üye
    Konu Sahibi
uzantısı .deb olan oyun fln uyguladım "yüklenemiyor- yükleme paketi bulanamadı" yazısı çıktı 7 tane denedim aynı hata. ???
 

pRime.

Üye
uzantısı .deb olan oyun fln uyguladım "yüklenemiyor- yükleme paketi bulanamadı" yazısı çıktı 7 tane denedim aynı hata. ???

Uygulama adını kısalt, yazıların aralarındaki boşlukları sil .deb uzantısı kalacak şekilde. Oyunları dene mesela.
 
 

keys1903

Üye
 
Tepkiler: cozturk
Bizde Şüpeleniyoruz ama adam yemin etti işte telefon babamın şuandada kullanıyor cihazda bi problem yok,babam bırak dedi eğer o yaptıysa 3 günlük dünyada Allah ondan çıkarır onu dedi ama işte sonuçta cihazın vidaları açılmıştı alırken vidalarına bakmadık adamıda suçlayamıyorum

Bu Konuyla ilgili yeni bir konu açtım,bu konunun yönü değişmesin diye eğer alacaksan hiçbirşey yükleyemezsin...

----------Eklendi @ 17:56:43 ---------- Yazıldı @ 17:55:50 ----------

Nokia Bitti Yeni Krallarımız Iphone ve Samsung'dur...
 

pRime.

Üye
Ben Nokia Destek Hattını Aradım,Bana Mağaza Harici Hiçbiryerden Program,Oyun v.s. Yüklenemediğini Söylediler Nokia N9 Tamamen PİŞMANLIKTIR...

N9 PİŞMANLIKTIR,UZAK DURUNUZ...

arkadaşım burda insanların kafasını karıştırma saçmalamanla! nokia'da çalışan adamların daha n9'da hangi yazılım olduğundan haberi yok telefonu kullanmayı bilmiyorlar onlar daha! kirletmeyin forumu doğru olmayan bilgilerle!
nokia n9'a market dışından BAL GİBİ de uygulama yüklenebilmektedir bunun için özel bir konu da açtım ben cihazdan nasıl uygulama yüklenebildiği hakkında kulaktan dolma bilgilerle buraya gelip samsung iphone propagandası yapmayın!
 
Tepkiler: MertcaN9 ve cozturk

cozturk

Üye
sen önce aldığın telefonu araştır ondan sonra konuş...Bir olay yaşamışsın diye nokia'yı , N9'u kötüleme