N9 64 GB aldım.:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fLuke!

Üye
    Konu Sahibi
N9 64 GB aldım.:)
Arkadaşlar telefon gerçekten muhteşem ötesi.Yalnız küçük bi mağaza sorunum var."İndir" butonu çalışmıyor.Sorun nedir ne yapmalıyım.Yazılım PR 1.1
 
Tepkiler: Bessonnitsa

pRime.

Üye
yazılımı önce pr 1.3'e güncelleyin. nokia hesabınız yoksa mağazadan uygulama indiremezsiniz.
 
Tepkiler: fLuke!

Haydar

Emekli Yönetici
64 gb süper
 
Ooo çok güzel bir haber. Hayırlı olsun daha iyisi bizim olsun Güle güle kullan ...
 
Kardeş hayırlı olsun,bir mahsuru yoksa rengini ve fiyatını söylermisin,harika cihazdır n9
 
[ENGİN];5597972' Alıntı:


64lük olanın sadece beyaz olanı var bimex'ten almışsa en son 1.000 tl biliyorum eger degişmediyse

64lük aslında siyahda var ama siyahı Türkiye'ye gelmedi. Bimeksde Turkcell kampanyalarından sonra 1099'a direk vermeye başlamışlardı sonra o kampanya normale dönmüştü şimdi tekrar kontrol ettim tekrar 1099 yapmışlar oynayıp duruyorlar .


Alan arkadaşa hayırlı olsun bu arada.
 

fLuke!

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar hepinize çok teşekkürler.beyaz renk vatandan aldım.bimekste stok yokmuş.bi de vatandaki fiyatı biraz daha düşüktü. indirim vardı.
*bu arada teli reboot ettim sorun geçti.
 

[ENGİN]

Üye
arkadaşlar hepinize çok teşekkürler.beyaz renk vatandan aldım.bimekste stok yokmuş.bi de vatandaki fiyatı biraz daha düşüktü. indirim vardı.
*bu arada teli reboot ettim sorun geçti.
1.3 e güncelledin mi?


- - - Eklendi - - -

Evet mert siyah türkiye'de yok maalesef aslında çok iyi satış yapabilirdi cyan ile birlikte ama nokia işte
 

fLuke!

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5598305' Alıntı:
1.3 e güncelledin mi?

- - - Eklendi - - -


Evet mert siyah türkiye'de yok maalesef aslında çok iyi satış yapabilirdi cyan ile birlikte ama nokia işte

hyr yakın zamanda güncelleyeceğim.
 

Software95

Hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...