>Pessimistic.
Üye
N8'mi Yoksa N900'mü Almalıyım.
Arkadaşlar abim amerika, ingiltere, hollanda, ve iran'a gidecek istediğin telefonu söyle dedi 1 haftaya kadar söylemem lazım kafamda N8 ve N900 var daha çok N8 düşünüyorum ama aklım N900'de kalacak diye korkuyorum aslında N900'ü ben çok beğeniyordum dayım N8 aldı elime alınca büyülendim şimdi N8 diycem ama offff sevdiği kadınla koklaştığı kıdan arasında kalan adamlara döndüm yardım edin bana arkadaşlar maemo deneyimi olan arkadaşlar biraz aydınlatırmısınız beni fikirlerinizin önemi büyük 1 haftada karar vermem lazım telefonum şubatta gelecek yardımlarınızı bekliyorum.
