N8'mi Yoksa N900'mü Almalıyım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
N8'mi Yoksa N900'mü Almalıyım.
Arkadaşlar abim amerika, ingiltere, hollanda, ve iran'a gidecek istediğin telefonu söyle dedi 1 haftaya kadar söylemem lazım kafamda N8 ve N900 var daha çok N8 düşünüyorum ama aklım N900'de kalacak diye korkuyorum aslında N900'ü ben çok beğeniyordum dayım N8 aldı elime alınca büyülendim şimdi N8 diycem ama offff sevdiği kadınla koklaştığı kıdan arasında kalan adamlara döndüm yardım edin bana arkadaşlar maemo deneyimi olan arkadaşlar biraz aydınlatırmısınız beni fikirlerinizin önemi büyük 1 haftada karar vermem lazım telefonum şubatta gelecek yardımlarınızı bekliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ferit.61
Cevap
210
Görüntüleme
14K
Makale_Helvetia
gericikoyluyobaz
Cevap
3
Görüntüleme
931
EroL
Cevap
3
Görüntüleme
699
esokmen
Cevap
1
Görüntüleme
1K
esokmen
haydaravısyon
Cevap
3
Görüntüleme
5K
PremiumWork


Üst Alt