Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
N8imle 0.facebook'a girmek istiyorum.
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hell yeahh
Üye
Konu Sahibi
N8imle 0.facebook'a girmek istiyorum.
arkadaşlar hattım avea nasıl yapabilirim bunu mobil veriyi acmadan cünki mobil veriyi acınca ne sekilde olursa olsun kontör gidiyor
FlaxLy
Üye
1- Web'i aç.
2- Ayarlar kısmına gel.
3- Anasayfayı "0.facebook" yaz.
4- Bağlantıyı Wap servisleri yap.
5- Sonra web'e girerken her zaman mobil veriyi açıp öyle
gir. Eğer wifi'de açık olupda girersen kontörün gider. Buna dikkat et.
6- Wap ayarlarını almak istiyorsan avea'nın sitesinden manuel ayarlardan yap. Eğer yapılıysa gerek yok. Dediğim gibi yaparsan birşey olmaz.
Ben böyle kullanıyorum. Çünkü varsayılan tarayıcım opera. Web'i fazla kullanamadığım için webde kullanıyorum bu faceyi.