N8imle 0.facebook'a girmek istiyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hell yeahh

Üye
    Konu Sahibi
N8imle 0.facebook'a girmek istiyorum.
arkadaşlar hattım avea nasıl yapabilirim bunu mobil veriyi acmadan cünki mobil veriyi acınca ne sekilde olursa olsun kontör gidiyor
 


FlaxLy

FlaxLy

Üye
1- Web'i aç.
2- Ayarlar kısmına gel.
3- Anasayfayı "0.facebook" yaz.
4- Bağlantıyı Wap servisleri yap.
5- Sonra web'e girerken her zaman mobil veriyi açıp öyle
gir. Eğer wifi'de açık olupda girersen kontörün gider. Buna dikkat et.
6- Wap ayarlarını almak istiyorsan avea'nın sitesinden manuel ayarlardan yap. Eğer yapılıysa gerek yok. Dediğim gibi yaparsan birşey olmaz.

Ben böyle kullanıyorum. Çünkü varsayılan tarayıcım opera. Web'i fazla kullanamadığım için webde kullanıyorum bu faceyi.

Eğer anlamadığın yer olursa yardımcı olurum. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: hell yeahh
mnstrdnc

mnstrdnc

Üye
Mobil veri olmadan nasıl girmeyi planliyosun :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Operatörlerin anlaşmaları bitti diye biliyorum
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Evet. Avea'da Anlaşma bitmedi. Şuan girdim tıkır tıkır giriyor :ehe
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​turkcell ve vodafone kesti galiba..
 
baran241995

baran241995

Üye
turkcell kesti ama vodafone yi bilmiyom
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Şu an sadece Avea'da var. Diğer operatörlerde yok.
 
slant1111

slant1111

Üye
29 unda avea da btiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt