N8'imin şarjı bitti açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

avianca

Üye
    Konu Sahibi
N8'imin şarjı bitti açılmıyor
arkadaşlar az önce şarjım bitti şarja taktım ama ışık yanıp yanıp sönüyordu. tel açılmadı şarj oluyorda demedi. şimdi ışığı söndü ve gene açılmıyor şarj da olmuyor. ne yapabilirim ? belle yüklü..
 


byred55

Üye
dostum sakın ben telefonu yenı aldıgımda olmustu sanırsam bataryan tamamen bosalmıs soguktan yada cevresel etmenlerden sen sarja tak bırak o kendıne gelır kurcalama bı 5 10 dk sonra gıt basına ac cıhazı (:
 
cyber

cyber

Üye
çökmüş de olabilir ama dead flash gerekebilir
 
fatih54102

fatih54102

Üye
liion pillerde oluyo o . Pilin tamamen bitmiş olabilir bu yüzden 5-10 dk sonra ekran gelir.
 

omer_loopus

Üye
BL-4D bataryalarda kronik arıza vardır....en kötü bataryan arızlaıdır...faturasıyla servise gönder batarya değişsin...
 
mxxl

mxxl

Üye
bendede aynı sorun bugün oldu telefon yıkanmıştı bataryadandır dedim

anca usbden şarj olunca 10 dakka sonra kendine gelebildi şimdide çok yavaş şarj oluyor yemi batarya siparişi verdim
hızlıalda orjinal bl-4d su ara %45 indirimde bi bakın derim
 

santimental

Üye
bi süre şarjda kalsın oynamayın kendine gelir..
 

avianca

Üye
    Konu Sahibi
ne yaptıysam olmadı taa ki usb ile bağlayıp teli açana kadar. Sanırım orj annaya dönüp servise vereceğim.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Benim telefonda öyleydi. Bekle bi 5 10 dk. Biraz dolması gerekiyor.
 

avianca

Üye
    Konu Sahibi
2 saat bekledm olmadı usb ile açtm.belle çıksın yine aynısı olursa servise verecegm
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Geçmiş olsun bataryasal veya anakart sorunu sanıyorum servise vermek en doğru seçim belle var ise sıkıntı çıkabilir bilgine ...
 

mehmet yücel

Üye
arkadaşım önce geçmiş olsun diyorum ama korkulacak bir şey ypk.

n8 finlandiya yapımı olanlarda bu sorun oluyor.

sebebi ise finlandiya fabrikada bataryanın vidalarının gevşek kalmasından kaynaklanan bir sorun muş.

serviste vida yı sıkıyorlar servisten gelince fişte benim yazdığımın aynısı yazacak.

googleden arattırısan bu konuda geniş bilgiye sahip olursun.
 
sekinardi

sekinardi

Üye
Tak şarja 1 gün kalsın..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt