N8'imi Direksiyon Olarak Kullanabilirmiyim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
slmrt

slmrt

Üye
    Konu Sahibi
N8'imi Direksiyon Olarak Kullanabilirmiyim?
N8 ile biliyorsunuz bluetooth veya wireless ile oyuncak araba yada gercek araba kullanılabiliyor pekiiiiii.. Bilgisayar oyunlarında sensör ile direksiyon görevi görebilir mi bildiğiniz bir program varsa yazarmısınız arkadaşlar.. Şimdiden teşekkür ederim :)


Açtık konuyu arkadaşlarla aradık bulduk :) trontr arkadaşımız açtığı http://www.maxicep.com/symbian-3-ya...u-c7-ve-n8den-direksiyon-yapimi-d-511646.html bu konu bizim için yeterli oldu :)
 


_ardaa

_ardaa

Üye
Hiç rastlamadım öyle birşeye ama fikir güzel:oke:
 
Sandrake

Sandrake

Üye
Evet oyunlarda kullanabilirsin 5800 da bile oluyor Symbian^3 Uygulamalar bölümünü bir araştır
 
_ardaa

_ardaa

Üye
varmış bak birşey daha öğrendim hemen deneyeyim bende:)
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
kardeş symbian 3 için değil nasıl olucak :S

symbian 3 s60 v5 uygulamalarını da çalıştırır. ama ben üşengeç biriyim uğraşmak içimden gelmedi bunla:)

----------Eklendi @ 23:24:50 ---------- Yazıldı @ 23:24:09 ----------

anlatım google çeviri gibi iyi anlaşılmıyo.
 
slmrt

slmrt

Üye
    Konu Sahibi
Ben uğraşayım yapabilirsem anlatmaya çalışırım sağolasın :)
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
Bi video vardı , c7 ile bmw kullanıyolardı uzaktan :D gaza basıyoalr filan sağ sol yapıyo bayağı upraşmışlardı youtubden bak istersen bi :D
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
var yapabiliyorsun mobimotion diye bir program var hem pcye hemde tele kuruyorsun aynı wirelessa bağlıyorsun ve tamam :oke:
 
slmrt

slmrt

Üye
    Konu Sahibi
kardeş yok öyle bir program :)
 
serinaga

serinaga

Üye
Hadi yaw varsa böyle bişiy C7 de de kullanalım ...
 
slmrt

slmrt

Üye
    Konu Sahibi
yuh internette arattım mobimotian maxicep diye cıkmamıştı :O
 
_ardaa

_ardaa

Üye
gayette güzel çalışıyor, şimdi bir oyunda denedim ayarlarını yapabilirseniz çok güzel de çalışıyor:)

hiç aklıma gelmemişti senin konun sayesinde bende kurmuş oldum:D
 
slmrt

slmrt

Üye
    Konu Sahibi
gayette güzel çalışıyor, şimdi bir oyunda denedim ayarlarını yapabilirseniz çok güzel de çalışıyor:)

hiç aklıma gelmemişti senin konun sayesinde bende kurmuş oldum:D


Bu forumu bu yüzden seviyorum hem benim işim görüldü hem yeni fikirler falan filan :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt