mesutpeker
Üye
N86 Orjinal Yazılıma Dönme Sorunu
Mrb arkadaşlar N86 telefonuma phoenix ile hacklenmiş yazılım attım ama eski orjinal yazılımına dönmek istiyorum.Önceden Nokia Yazılım güncelleme programına bağladığım zaman telefonu yeni yazılım yok ama isterseniz varolan yazılımı yeniden yükleyebilirsiniz diyordu şimdi böyle bir yazı çıkmıyor orjinal yazılıma nasıl dönerim (v30.009) şimdiden teşekkür ederim
