Telefon Tavsiyesi n85 mi n96 mı ne dersiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yalniz_kurt45tr

yalniz_kurt45tr

Üye
    Konu Sahibi
n85 mi n96 mı ne dersiniz?
siz olsanız hangisini alırdınız? n85 mi n96 mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: flash4242 ve celilcemre


e_korn

e_korn

Üye
senin ne istediğine bağlı bu biraz iki telde birbirine çok yakın özellikleri olan cihazlar seçim senin ama ben olsam n96 alırdım. niye diyeceksin ekranı daha büyük:D bu da benim için önemli dediğim gibi kişiden kişiye değişir bu. (bu arada n85'in ekranı da oled bi de ööle bişi var tabe:D yani zor karar...)
 
yalniz_kurt45tr

yalniz_kurt45tr

Üye
    Konu Sahibi
evet bende bi karar veremedim.n85 fm vericisi de var o da artı bi özellik tabi ama n96 nında ekranı büyük. Büyük ekranlı telefonları kullanması daha zevkli oluyor tabi. Ama karar veremedim bi türlü :((
 

pasapas

Üye
n96 al
 
e_korn

e_korn

Üye
ya özellik bakımından da ekran bakımından da n96, n85'den çok üstün. ama n85'inde ekranı oled teknolojisini kullanıyor ki nesneler çok ama çok daha canlı görünüyor karar vermek gerçekten çok güç
 

manguser

Üye
ben ce n85 al derim bende çok araştırdım n85 aldım n96 olmayan özellikler var n96 sadece ekranı büyük n85 olead ekran fm verici mükemmel işe yarıyo resim kalitesi n85 daha iyi artı aramalardaki kulaklık sesi on numara teli ilk aldığım arkadaşa hastamısın dedim ses müthiş 3d diğer zil sesi normal pişman olmazsın yeni işletim sistemi sensör gps diğerleri aynı zaten
 
ltfllh

ltfllh

Üye
n96 çok kaba bir tel özellikleri hmn hmn aynı bence n85 kaba telleri sevmem ama ben deil sen alcaksın teli kendin karar ver
 

serkaN70

Üye
n96 tuzluya patlar n85 al güzel telefon o
 

Neverex

Üye
N85 al derim
 

SRCNCNK

Üye
N85 al!!
 
aLone

aLone

Üye
n96 özellikleri çok üsütn n85 diyen arkdaş acaba yazar mı üstün olan şeylerini n85 kardeşimde var ekran filan yetiyo zaten özellikleri n96 ile aynı bence al kibarda n85 karizmasıda bi başka ben kayan kapak istemedğimden n79 aldım yoksa n85 alırdım şiddetle tavisye ederim sana
 
tufanaksoy

tufanaksoy

Üye
n85 kullanıyorum.tek kelimeyle harika.n96 yı da inceledim.ama n85 1 numara..
 
tufanaksoy

tufanaksoy

Üye
n95 ,n95 8gb,n85 kullandım..müzikte sanki eski modellr daha başarılı gibi..sizcede öyle değil mi?
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
bence n96 al :)
 

CİHAT EMRE

Üye
n85 al hem n96 göre kıbar ve kullanışlı ama ekranı küçuk olsun çok buyuk bir farkı yokekran kalitesi çok iy ama sen bilirsin
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
N85 al aradaki fiyat farkına da 16gb hafıza al .Hiç bir fark kalmaz hemde oled ekran var yani Bence N85
 

nugyut

Üye
n96 görüntüsü berbat n85 göre çünkü n85 oled ekran war
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
N85 Kıral Hacı ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt