...::: N82 Inceleme ...:::

    Konu Sahibi
...::: N82 Inceleme ...:::
Öncelikle herkese merhabalar.
26 Mayısta 945 YTL ye N82 Aldım.Kısaca söyleyeyim böyle bir telefon hayatımda ilk defa kullanıyorum.Ne Ararsanız var.

DIŞ GÖRÜNÜMış görünümü gayet güzel.Kasasıda iyi.Zaten telefonu aldığınızda Arka kamera üstünde ve altında,Ön tarafta tuş takımının bulunduğu yerde de bandajlar bulunmaktadır.Tuş (sayı) takımı iyi değil.Çok küçük yapmışlar.Bazen yanlış tuşa da basabiliyorsunuz.Onun haricinde Ağırlığı orta derece analog vs ise güzel yapılmış. 5/4

FOTOĞRAF:Geldik en canalıcı bölüme.Zaten görüntüleme ödülününün sahibi bu telefonun Carl Zeiss merceği hakkını fazlasıyla veriyor.Bikere 5MP olması müthiş. N73 ile fotoğrafı karşılaştırılamayacak kadar harika.Gece Flaslı çekimi harika. Haricinde kamerada birçok özellik bulunuyor.Kısaca 0 ışıkta çekimlerini anlatmama gerek yok sanırım 5/5

ÖZELLİK:Özellik olarak ne ararsanız var kısaca.Mesela WLAN olması en büyük artısı.(Bende WLAN var diye aldım zaten.)16 M renk,yanında ise N-GAGE Oyunları oynayabilme harika.FİFA 07 ile Asphalt Street oynayabiliyorsunuz. Kısaca 5/5

SES:Geldik N 82 gibi bir telefona yakışmayan özellik.Yanında 2 GB Hafıza kartı veriliyor.Müzik kütüphanesi cart curt falan herşey yerinde.Ama telefondan çıkan ses çok kötü.Çift hopörler ama iki hopörlerde sağ tarafta bulunuyor Yani N95 8 g gibi değil iki kolonda alt alta.Bu da demek oluyorki Telefonla müzik dinlerken telefonu sağ elinize aldığınızda çok iğrenç bir ses veriyor.Bu yüzden sol elinizle tutun Onun haricinde ses açma/kapama tuşu kamera zoom'unda çalışmıyor.Çok ilginç. 5/3

DONANIM:Yanında bildiğiniz gibi herşey veriliyor.Verilen kulaklık HS-43 Çok iyi ses veriyor.Ama birbirine girince yani düğüm olunca açamıyorsunuz Çok uzun yapmışlar ama güzel ses veriyor. Ayrıca USB Kablosu ve şarj aletide yanında.

Benden bukadar.Birazdan Çektiğim resimleri atıcam.
 
hayırlı olsun arkadaşım bir şey soracağım gps navigasyon denen olay varmı bu alette varsa nasıl çalışıyor wifi çekimi nasıl cevaplarsan sevinirim
 

schumici

Üye
hayırlı olsun birader güle güle kullan inşallah
 
    Konu Sahibi
hayırlı olsun arkadaşım bir şey soracağım gps navigasyon denen olay varmı bu alette varsa nasıl çalışıyor wifi çekimi nasıl cevaplarsan sevinirim

Arkadaşım WİFİ Çekimi gayet güzel.Zaten şifresizlere hemen giriyor. Gps Navigasyon var.Wlan ağı bulmadan girebiliyorsun.
 
Güzel bir inceleme teşekkürler. Bu telefon bana Siemens SXG75'i anımsattı. Sanki biraz oradan esinlenmişler...
 

mservank

Üye
tuş takımı hariç her şey güzel gibi n73 ü andırıyor güzel telefon xenon flaş en büyük artısı bence
 
Arkadasım bende n82 black alacagım ama dikkatimi cekti ses iyi değil diyorsun ses n73 me kadar cıkıyormu yoksa cıkmıyormu ekolayzır ayarları yapılınca nasıl ses verımı artıyormu lütfen cvp yaz ona gore alcagım diger herseyı güzel diyorsun bende inceledim telefonun grisini ama ses pek cımıyordu lütfen bi goruslerı yaz bays
 
hayırlı olsun ne diyelim
almadan önce iyi bir araştırma yapmak lazım sonra pişman olmamak için
artık internette her şey yapılabiliniyor
 

CoYoTe®

Üye
Süper Telefon..Mükemmel İnceleme..Emeğine Sağlık
 
Hayırlı olsun,allah herkese nasip etsin! (amin
)
 
    Konu Sahibi

Arkadaşım sesi N73 Kadar çıkmıyor 2 hopörler olmasına rağmen ama yinede fena değil.Benim kasteddiğim sesi iyi değil.Düşünsene 2 hopörler alt alta telefonu sağ elle tutamassın iyi ses vermesi için.Ses olarak kısaca N73 daha iyi.Ama özellik diyorsan iki telefon karşılaştırılmaz.
 
Saol alıyımmı kardesım yani kısaca o zman benımde bi n82 im olsun ama ben sıyah alıcam onla ses farkı olurmu acaba senınkının mrk ettım sımdı yha yınede saol kardesım hayırlı olsun bays
 
hayırlı olsun süper tel değerini bil
 

lyon_69

Üye
güzel paylaşım bilgilendirdin bizi
 

XXPOXX

Üye
n81 e kötü kamera güzel ses bunda güzel kamera kötü ses nokianın acayip nir sıtratejisi var
 
n82 wi-fi de n95 8gb dan daha hızlı verım vermekte
 

adamimm

Üye
ben de n82 aldım
çok memnunum
iyi bir telefon
 

turla

Üye
lets go mobile gidin arkadaşlar ne ararsanız herşeyin incelemesi var
 

husoow

Üye
Bendede var güzel telefondur ama tuslari hos degil hizli yazarken kapma karisik oluyor..
 
bende n82 aldım siyahını ama yarın gelecek elime ozaman bende birşeyler paylaşırım sizlerle incelemelerime göre mükemmel bir telefon ses okadarda kötü değil bizim işyerinde birinde var wlan iyi çekiyor kamera sadece o fiyatı kamerasına veririm valla çok heyecanlıyım yarın alcam ozamn yazarım size alanlara hayırlı olsun olmayanlara nasip etsin