ycancan
Üye
N81 Telefonum Yere Düştü..
Arkadaşlar telefonum yere düştü menü tuşunun olduğu köşe kırıldı menü ve sil tuşu öteki tuşlar gbi çalışmıyor ayrıca üst taraftaki iki lambana birinin üstü çizilmiş ayrıyetten telefonun kızağını açtığımda kızak oynuyor.
Servis karşılamaz diye biliyorum ama herhangi bir ücretler dışı tarafı olduğu gibi değiştirtebilir miyim ?
Servis karşılamaz diye biliyorum ama herhangi bir ücretler dışı tarafı olduğu gibi değiştirtebilir miyim ?
çok kötü oldum yarın servise bırakacağım..
akin ola stress yapmaya deymez.caniniz sagolsun,zamani gelince daha iyi modeli alirsiniz .En iyi ve pahali telefonlar 2 yil icinde tezgah fiyatina dusuyor.