buscaglia
Üye
N80 tema sorunu ve bas belasi KERN-EXEC 3 ?
Arkadaslar tlfnum n80 ve hackli en sevdigim temam ordadan kayboldu tekrar yuklemek istedim ama yüklenmiyor dedi bende import u tamamen sildim tekrar tum temalari tekrar denedim gene olmadi baska tema denedim gene olmadi tlf na yukliyim dedim gene olmadi yukleme tam bitmek uzereyken yuklenemiyor diyor birde ozellikle skyfire girerken KERN-EXEC 3 hatasi cikiyor ..Bana bi yardim yaw allah rizasi icin ?
