maho022
Üye
n80 ram düştü,ram yetersiz,ram,n80
arkadaşlar 3 aydır n80 kullanıyodum ama telefonum art arda bikaçkez düştü ve de şimdi ram i acayip düştü 2mb zor aca çözümü teknik olarakmı yoksa programla ilgilimi ama telefonuma 2 kez fortmat attım bu olay olunca operayı yüklüyom tam açılınca yetersiz diskı alanı diyor lütfen yardım
