N80 Ekran Tamiri Yaptıranlara Sorum ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
    Konu Sahibi
N80 Ekran Tamiri Yaptıranlara Sorum ??
Arkadaşlar N80 marka telefonumun ekranı arızalıydı kaç aydır. Ekran arızalıydı ve değişmesi gerekiordu. Bu sebeple evde yatıyordu cihaz.
Şu anda kelepir ekran buldum ve yaptırmayı planlıyorum. Eğer daha önceden tamir ettirenler varsa bana ne önerirler ? Yaptırayımmı ? Yada yaptırsam bile ilerde aynı problem ile karşılaşırmıyım ? Yardımınız için teşekkürler.
 


nbp75

nbp75

Üye
kelepir ekrandan kasıt yan sanayi ekran ise hiç yaptırma.çünkü aynı sorun ilerde gelecektir.bence nokia shop a gidip orjinalinden ekran taktır :oke:
 

fedakar_boy

Üye
aynısı bende olmuştu şu an benim n80 telefonda yatıyor evde sorun ekran değil ekranla telefonun kasasını birbirine bağlayan arada bulunan ince kabloda o kabloyu kac defa yeni taktırdım bi ay icinde hep bozuldu sonra yeni bir ekran taktırdım gene olmadı yani n80 o durumdaysa hic yaptırma sat gitsin kelepir fiyatına. illa ekran istiyorsan bende var yani 60 tl ye aldım.
 
ankarali6600

ankarali6600

Üye
Arkadaşlar N80 marka telefonumun ekranı arızalıydı kaç aydır. Ekran arızalıydı ve değişmesi gerekiordu. Bu sebeple evde yatıyordu cihaz.
Şu anda kelepir ekran buldum ve yaptırmayı planlıyorum. Eğer daha önceden tamir ettirenler varsa bana ne önerirler ? Yaptırayımmı ? Yada yaptırsam bile ilerde aynı problem ile karşılaşırmıyım ? Yardımınız için teşekkürler.

DOSTUM MERHABA.SORDUĞUN SORUNUN CEVABINI BELKİ ERKEN BELKİ GEÇ VERİYORUM AMA SANA BU KONUDA YARDIMCI OLAYIM.BENİM ELİME GEÇMİŞ EN KALİTELİ TELEFON N80 VE EN UZUN KULLANDIĞIM TELEFON N80.BAK ARKADAŞIM İÇİNDEKİ FİLM VEYA EKRAN BOZULMUŞ OLABİLİR.BU GAYET DOĞAL BİRŞEY AMA TEKRAR BOZULMASI İÇİN SENİN BİŞEYLER YAPMAN GEREKTİĞİ İÇİN BU HİÇ NORMAL BİŞİ DEĞİL.BUNU NEDEN SÖYLÜYORUM BENİM TELEFONUMUN EKRANININ FİLMİNİ BEN KENDİM DEĞİŞTİRDİM PARÇACIDAN ALDIM FİLMİNİ DEĞİŞTİRDİM 20 DOLARA VE TELEFONUM TAMİR OLDU OLALI 2 SENE GEÇTİ VE HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMADIM.BUNULA BERABER KASAYIDA DEĞİŞTİRDİM CİN ORJİNALİ VE TELEFONUMU ŞİMDİ BUTUN VERİMLİLİĞİ İLE KULLANIYORUM.KORKMA KARDEŞİM DİKKATLİ KULLANIRDAN HİÇ SORUN YAŞAMAZSIN.KOLAY GELSİN(h)
 

OğuzcanAbi

Üye
nokia shop
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar N80 marka telefonumun ekranı arızalıydı kaç aydır. Ekran arızalıydı ve değişmesi gerekiordu. Bu sebeple evde yatıyordu cihaz.
Şu anda kelepir ekran buldum ve yaptırmayı planlıyorum. Eğer daha önceden tamir ettirenler varsa bana ne önerirler ? Yaptırayımmı ? Yada yaptırsam bile ilerde aynı problem ile karşılaşırmıyım ? Yardımınız için teşekkürler.

DOSTUM MERHABA.SORDUĞUN SORUNUN CEVABINI BELKİ ERKEN BELKİ GEÇ VERİYORUM AMA SANA BU KONUDA YARDIMCI OLAYIM.BENİM ELİME GEÇMİŞ EN KALİTELİ TELEFON N80 VE EN UZUN KULLANDIĞIM TELEFON N80.BAK ARKADAŞIM İÇİNDEKİ FİLM VEYA EKRAN BOZULMUŞ OLABİLİR.BU GAYET DOĞAL BİRŞEY AMA TEKRAR BOZULMASI İÇİN SENİN BİŞEYLER YAPMAN GEREKTİĞİ İÇİN BU HİÇ NORMAL BİŞİ DEĞİL.BUNU NEDEN SÖYLÜYORUM BENİM TELEFONUMUN EKRANININ FİLMİNİ BEN KENDİM DEĞİŞTİRDİM PARÇACIDAN ALDIM FİLMİNİ DEĞİŞTİRDİM 20 DOLARA VE TELEFONUM TAMİR OLDU OLALI 2 SENE GEÇTİ VE HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMADIM.BUNULA BERABER KASAYIDA DEĞİŞTİRDİM CİN ORJİNALİ VE TELEFONUMU ŞİMDİ BUTUN VERİMLİLİĞİ İLE KULLANIYORUM.KORKMA KARDEŞİM DİKKATLİ KULLANIRDAN HİÇ SORUN YAŞAMAZSIN.KOLAY GELSİN(h)

tamamdır üstadım benim duyabilmek istediklerimi söyledin bana.
yakıyorum gemileri ve yaptırıyorum kardeşim.
bu arada ekran orjinal ekrandır, yan sanayi değildir. saygılar.
tek sorunum ekranı tamir ettirdiğimde bir daha aynı problemi yaşarmıyım yaşamazmıyım sorusunun cevabını bulmak.... teşekkürler bilgilendirdiğiniz için... :oke:

ayrıca bnm ekran kırık falan değil. sadece ekranın sağ altından gelip borda takılan filmi kırılmış. bunun değişmesi mümkün değilmiş. ekran komple değişecekmiş, öyle dediler bana.
 
venom_emin

venom_emin

Üye
kardeş snn film arızalı deilmiş. korkma telefonu kendin açarsan o kabloyu takarken dikkat et sadece yeter. ekran filmini korumak istiosanda kızağı kaydırdıtan sonra daha fazla itme bunun epey yararı olur kolay gelsi :oke:
 
haltie

haltie

Üye
bence serviste güvenli olarak taktır zaten orjinal parça elinde :) ama kendinde takabilirsin servis eğer 5 liraya falan takacaksa riske gerek yok ;)
 
qurshot

qurshot

Üye
Ben N73 ün ekranını kırdım gittim sirkecide bir parçaçıdan ekranı 60 tlye aldım 5 tl ye de tornovida alıp youtube daki videolara bakarak değiştirdim.

Taş gibi 2 sene de kullandım :) Sattım hiç bir sorun da olmadı.Elin yatkınsa kendin yap.
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
    Konu Sahibi
Ben de ekranı tamir ettirdim.
Alalı 3-4 gün ancak oldu. Ekran orijinal çıktı. Hele bir de KVK'nın 190 TL istediği ekranı ben sadece 60 TL'ye yaptırdım. İnşallah bir arıza yapmaz. :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
servise taktır bro
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt