orgeneral2203
Üye
N80 Ekran Tamiri Yaptıranlara Sorum ??
Arkadaşlar N80 marka telefonumun ekranı arızalıydı kaç aydır. Ekran arızalıydı ve değişmesi gerekiordu. Bu sebeple evde yatıyordu cihaz.
Şu anda kelepir ekran buldum ve yaptırmayı planlıyorum. Eğer daha önceden tamir ettirenler varsa bana ne önerirler ? Yaptırayımmı ? Yada yaptırsam bile ilerde aynı problem ile karşılaşırmıyım ? Yardımınız için teşekkürler.
Şu anda kelepir ekran buldum ve yaptırmayı planlıyorum. Eğer daha önceden tamir ettirenler varsa bana ne önerirler ? Yaptırayımmı ? Yada yaptırsam bile ilerde aynı problem ile karşılaşırmıyım ? Yardımınız için teşekkürler.


ama kendinde takabilirsin servis eğer 5 liraya falan takacaksa riske gerek yok 