N8 Web tarayıcıda youtube 720p hd izleme..

Sponsorlu Bağlantılar

bjkstormbjk

bjkstormbjk

Üye
    Konu Sahibi
N8 Web tarayıcıda youtube 720p hd izleme..
n8 in web tarayıcısıyla youtube ta 720p video izleyemiyorum 240p den yukarı seçenek yok sizdede öylemi..

bunun bi yolu yok mu?
 


venusutarit

venusutarit

Üye
Bizde de öyle malesef en nefret ettiğim durum yotubeye giremiyoruz bizim girdiğimiz site m.youtube çoğu insan bunu farketmiyor
 
pRime.

pRime.

Üye
Youtube programı yok mu? S^3 e
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yoo normaş youtube a ne hikmetse alman ıp si ile giriyorum ve 720p video izliyorum
 
bjkstormbjk

bjkstormbjk

Üye
    Konu Sahibi
yoo normaş youtube a ne hikmetse alman ıp si ile giriyorum ve 720p video izliyorum

youtube da 720p nasıl izliyosun ? bizde 240p den fazlasna izin vermiyo..

bizede anlatta bizde izliyek aga:))
 
Uruloki

Uruloki

Üye
normal youtube girersen o seçenek mevcut sadece youtube değil bazı sitelerdede açıyor yani net hızlı olunca ben açıyom
 
bjkstormbjk

bjkstormbjk

Üye
    Konu Sahibi
başka sitelerden 720p video bende seyrediyorum mesela chip online deki fragmanları izleyebiliyorum hd olarak..

ama youtube normal giriyom yani desktop olarak videodaki 240p ye tıkladığımda daha yüksek çözünürlükler çıkmıyor.. 240p de de görüntü çok kötü oluyo izleyesi gelmiyo insanın..
 

boydanger

Üye
Arkadaşım desktopada tıkladığın halde nasıl olmuyor anlamadım bende yok n8 den ama nette bir video görmüştüm n8 ile ilgili adamlar youtubedan 720p kalitesinde rahat bir şekilde oynatıyorlardı belkide senin izlediğin videonun kalitesi düşüktür başka videolara göz attınmı ? pcde youtube ekran görüntüsü nasılsa cepten desktopa tıklayıp şu linke gir hazır bunu buldum 720p kalitesinde :oke:
 
intoman

intoman

Üye
720p videoları tabiki oynatıyor zaten kendi kamerasıda 720p video çekiyor ama youtube'deki kendi tarayıcısı üzerinden izlemek mümkün olmayabilir onuda flash destekleyen harici bi tarayıcı ile çözebilirsiniz ben denemedim henüz .
 
Uruloki

Uruloki

Üye
skyfire var ama S^3 için olanını görmedim bu arada ben izliyom yani
 
webplayer

webplayer

Üye
başka sitelerden 720p video bende seyrediyorum mesela chip online deki fragmanları izleyebiliyorum hd olarak..

ama youtube normal giriyom yani desktop olarak videodaki 240p ye tıkladığımda daha yüksek çözünürlükler çıkmıyor.. 240p de de görüntü çok kötü oluyo izleyesi gelmiyo insanın..

Normal Youtube'a girmene rağmen 720p seçeneğinin çıkmaması, Youtube'daki her videoda 720p desteği olmamasındandır. 720p desteği olan videolarda öyle bir sorun çıkmamalı. Tüm videolarda çıkıyorsa sorun vardır...
 
bjkstormbjk

bjkstormbjk

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar youtuba giriyorum en alttan desktop u tıklıyorum.. sonra 720p bir video arayıp buluyorum.. video açılıyor.. sonra videodaki 240p ye tıklıyorum yukarı doğru daha yüksek seçeneklerin çıkması lazım 360,480,720 gibi ama çıkmıyor.. bir sürü 720p videoda denedim.. hatta pc de izlediğim 720p youtup videosunu n8in tarayıcısında youtuba girerek açıyorum yok yine aynı sadece 240p izleyebiliyorum..

bu sorun sadece bendemi var?..
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
lanet olsun bendede aynı niye 720p değil ya:off:
 

E_yedi

Üye
arkadaslar her vıdeo 720 olmaz cok nadır olur 720 pc de dahı en fazla 480 e kadar cıkar. Hd yapım vıdeo olur ona bırsey dıyemm . Ama pc de bakıyorum hd vıdeo ya aynısına telefondada bakıyorum hd kalıtesınde gosterıyor. Pc de hd olmayanlarıda telefon hd gostermıyor. Vıdeo formatı neyse en fazla o cozunurluge (1080-720-480-360-240) gore secıp ızlersınız.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kendi tarayıcısında hq var sadece hd yok malesef. Youtube hd ile izleyebilirsin
 

Benzer Konular



Üst Alt