muro133
Üye
n8 uygulama sorunu
arkadaslar telefonuma uygulama yukledıgım zaman, telefonu kapatıp actığımda o uygulamaya gıremiyorum.uygulamaya bastığımda acılmıyor.bu sorun magaza dahıl olmak uzere yuklenen uygulamalar ıcın geçerlı (ıstisna: opera ve ebudy programlarında bu sorun yok.) sımdıden yardımlarınız ıcın tesekkurler.
