n8 uygulama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muro133

Üye
    Konu Sahibi
n8 uygulama sorunu
arkadaslar telefonuma uygulama yukledıgım zaman, telefonu kapatıp actığımda o uygulamaya gıremiyorum.uygulamaya bastığımda acılmıyor.bu sorun magaza dahıl olmak uzere yuklenen uygulamalar ıcın geçerlı (ıstisna: opera ve ebudy programlarında bu sorun yok.) sımdıden yardımlarınız ıcın tesekkurler.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
konu yeri. yanlış sen konunu symbian 3 yazlılım destek bölümüne acabilirsin dostum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt