yavuz246
Üye
-
Konu Sahibi
-
Arkadaşım içinde nem varken pili takıp yazılım mı atsın,eski yazılımı ıslandı diye düşünüyorsun galibayazılımi tekrar yukle
arkadaşlar merhaba ;
telefonum dün suya düştü. Bataryasi vidali olduğu için hemen çikartamadim. Yarim saat sonra falan bataryayi sökebildim.
Daha sonra bir kavanoz pirincin içine koydum.
Akşamdan öğlene kadar pirincin içinde güneşin altinda beklettim.
Az önce çikarttim açmaya çaliştim. Ekranda nokia yazdi yandaki şarz & flash ledi yandi söndü 5 kere daha sonra 3 kere hizli hizli titreyip kapandi. Bir daha zorlamadim.
Ne yapmam lazim sizce çalişir mi.
Bu gün pazar olduğu için bi yere götüremiyorum...
Bakalım dediğiniz gibi tekrar prinç kavanozun içine koydum ağzınıda kapattım.
1-2 gün daha dursun .
ayrıca usb den pc'ye de takmıştım ilk denediğimde hiç bir hareket olmadı.
şunuda belirtiyim ; bir ucu usb olan ve şarj girişine takılan kablodan deneyince ilk başta bahsettiğim olay oldu.
ama direk prizden şarza taktığımda hiç bir etki olmadı. bilgilerinize.
acaba sadece batarya ölmüş olabilirmi?
bide içindekiler silinmişmidir acaba?
Arkadaşlar herkese teşekkür ederim telefonum'u bugün açtım çalıştı. Hiç bir problemi yok hatta şu anda 3.5g'den bağlandım. Bütün fonksiyonlarını denedim çalışıyor. Çok mutluyum. Yeniden sahip oldum sanki
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?