kontrolyok
Üye
N8 sosyal ağlar sorunu.
mrb arkadaşlar.
Öncelikle iyi günler iyi forumlar dilerim.
Nokia n8 en son güncelleştirilmiş halini kullanıyorum. Fakat sosyal ağlara (facebook, twitter vs) giremiyorum. Uygulamayı açıyorum hoşgeldiniz yazısı geliyor ve sol alttaki imleç bir tur döndükten sonra hemen kapanıyor üç saniyelik bi olay yani. Sosyal ağları kaldırıp oviden indirip tekrar kurdum olmuyor. Kaldırıp yazılım güncellemeden kurdum yine olmuyor ne dnediysem olmadı yapamadım.
Aynı sorunu uaşayıp çözebilen arkadaşlarımızdan yardım bekliyorum.
Yada çözümünü bilen bi arkadaştan. Telefon tamamen güncel ve flash pythn vs hiç bişey yapılmış değil.
Tertemiz yani.
Öncelikle iyi günler iyi forumlar dilerim.
Nokia n8 en son güncelleştirilmiş halini kullanıyorum. Fakat sosyal ağlara (facebook, twitter vs) giremiyorum. Uygulamayı açıyorum hoşgeldiniz yazısı geliyor ve sol alttaki imleç bir tur döndükten sonra hemen kapanıyor üç saniyelik bi olay yani. Sosyal ağları kaldırıp oviden indirip tekrar kurdum olmuyor. Kaldırıp yazılım güncellemeden kurdum yine olmuyor ne dnediysem olmadı yapamadım.
Aynı sorunu uaşayıp çözebilen arkadaşlarımızdan yardım bekliyorum.
Yada çözümünü bilen bi arkadaştan. Telefon tamamen güncel ve flash pythn vs hiç bişey yapılmış değil.
Tertemiz yani.

