N8 sosyal ağlar sorunu.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kontrolyok

Üye
    Konu Sahibi
N8 sosyal ağlar sorunu.
mrb arkadaşlar.
Öncelikle iyi günler iyi forumlar dilerim.
Nokia n8 en son güncelleştirilmiş halini kullanıyorum. Fakat sosyal ağlara (facebook, twitter vs) giremiyorum. Uygulamayı açıyorum hoşgeldiniz yazısı geliyor ve sol alttaki imleç bir tur döndükten sonra hemen kapanıyor üç saniyelik bi olay yani. Sosyal ağları kaldırıp oviden indirip tekrar kurdum olmuyor. Kaldırıp yazılım güncellemeden kurdum yine olmuyor ne dnediysem olmadı yapamadım.
Aynı sorunu uaşayıp çözebilen arkadaşlarımızdan yardım bekliyorum.
Yada çözümünü bilen bi arkadaştan. Telefon tamamen güncel ve flash pythn vs hiç bişey yapılmış değil.
Tertemiz yani.
 


kontrolyok

Üye
    Konu Sahibi
konu hakkında bilgi sahibi olan yokmu arkadaşlar
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Güncellemeyi ne şekilde yaptın,ovi süit tenmi yoksa phoenix ile flash atarakmı
 

kontrolyok

Üye
    Konu Sahibi
yok normal gülcellemer kısmından telefonun
 
23palulu23

23palulu23

Üye
bende de var bu sorun heralde genel bir sorun bu refreshde herkes de var.
 

kontrolyok

Üye
    Konu Sahibi
anlayamadım bende tuhaf. Yokmu çözümü bilen arkadaşlar ?
 

theruhix

Üye
cfw yükledkten snra aynı sorun bende de oldu:(
 

mehmet_15

Üye
sosyal ağlar telefonu donduruyor ben nokianın orijinal sistemini kullanıyorum herhangi modifeyeli bir sistem kullanmak bana doğru gelmiyor.Sosyal ağları kaldırınca sorun halledersiniz.Sosyal ağlar yerine facebook uygulamasını yükleyin daha iyi twitter da tarayıcadan girin yeter... Yeni güncellemeler gelmeden yüklemem...
 

kontrolyok

Üye
    Konu Sahibi
3 tusla hrd format atarak sorunu çözdüm ve onnnumara oldu telefon
 
Pringles

Pringles

Üye
Kardeş bence sil hiç kurmana gerek yok bende çalışıyor ama berbat mesajlar falan açılırken 3 kere git çık yapıyorum tam anlamıyla iyi çalışmıyor web tarayıcısına güncelleme gerek başka çare yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt