n8 skype video görüşme!

    Konu Sahibi
n8 skype video görüşme!
arkadaşlar artık iphone skype den görüntülü konuşmaya başladı.Biz hala fringle uğraşıyoruz..
skype simbian 3 e görüntülü konuşabileceğimiz proğramı ne zaman çıkaracak acaba veya çıkaracak mı?
 
skype ovi de var zaten arkadaşım istersen bir incele araştır
 

ozggurr

Üye
skype video görüşme nokia'ya gelmeli
 

mucaht

Üye
N8 için skype var zaten. Programda sizin bahsettiğiniz görüntülü konuşma özelliği mi yok anlayamadım :S
Not: Skype kullanmayı bilmiyorum.
 

Rich4arD

Üye
Bunuda çıkaracakları pek sanmam .
 
    Konu Sahibi
bence çıkarması lazım iphone çıkarıpta nokia n8 e çıkarmazlarsa ayıp ederler
 
n8 de skypı kullnyrdm ce görntülü konuşma yapıyrdum silip tekrar yükledm ama sadece sesli görüşme yapılıyr neden kaynaklnıyr olabilir ?
 
Nokıa N8 için acaba nezaman görüntülü konuşma gelecek. ovidekinde görüntülü konuşma yok ama güncelleme olsa iyi olur

---------- Eklendi @ 23:53:36 ---------- Yazıldı @ 23:52:42 ----------

hani güncelleme olupta görüntülü konuşma gelse iyi olur
 
arkadaşlar anna versiyonu görüntülü konuşma yapıyor fakat belle için henüz çıkmadı yaklaşık 2-3 haftaya kadar çıkacak ovideki sürümde görüntülü yok a sabredin çıkınca haber veririm
 

kaavkw

Üye
Fring daha iyi, nesini beğenmiyorsunuz ki.
 
bence uraşıyorlar cıkaracaklar deneme tesindedir daha her görüntülü kanuşma yapılasak bende saybine belle olarak kulanılasak ama bunları adım gibi eminim ben