korayduruhan
Üye
N8 Sim Kart yuvası teknik arıza..
N8'ime 7-8 kere sim kart çıkarıp taktım, şu an çıkarma mekanizması çalışmıyor. Cımbızla yarım saat uğraşıp anca değiştirebildim kartımı. Telefonu Aralık ayının sonlarında aldım ve bu sorun 2-3 hafta sonra oluştu. Gidip sıfırıyla değiştirilmesini talep edecektim, ilk bir ay içinde böyle bir arıza sonucu telefonun sıfırını vermeleri gerekiyor diye biliyorum. Günü güne attım ve sonuç olarak şu an 5-6 hafta dolmuş durumda. Hala böyle bir talep hakkım olabilir mi acaba?
