n8 şarj bitti kapandı geri açılmadı.

Sponsorlu Bağlantılar

coskunsaglam

Üye
    Konu Sahibi
n8 şarj bitti kapandı geri açılmadı.
merabalar. dün gece telefonumun şarjı bitti kapandı. daha da şarj almadı. gece bataryayı söktüm akıllı şarja taktım doldurdum. geri taktım açılmadı. şarj aletini bağlıyorum tepki yok. usb kablosunu bağlıyorum tepki yok. birer saatten fazla takılı kaldı ikisinde de çözüm bulamadım. dead phone nasıl yapabilirim telefonda hiç tepki yok. hard formatta da yanıt vermedi. hiç açılmıyor. napabilirim fikri olan var mı ?
 


mferdi

mferdi

Üye
Format at menü tuşu kamera tuşu ses kısma tuşu ve teli açma kapama tuşu 5 saniye basılı tut tam nokia yazısı çıkıp kaybolunca açma kapama tuşunundan elini çek ve tekrar bas 5 li animasyon çıkana kadar devam sonra tekrar fabrika ayarlarına döncek ok

- - - Eklendi - - -

Bendede aynı sorun oldu 13 kere denedim sonuç olumlu
 

erylmz43

Üye
şarja tak panpa :D:D
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
11
Görüntüleme
1K
sinan-19
snapdroid
Cevap
10
Görüntüleme
716
MAERKEK
Bessonnitsa
Cevap
2
Görüntüleme
871
Bessonnitsa


Üst Alt