N8 Oturumlarda kasma problemi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 Oturumlarda kasma problemi
Tam olarak bir sayı bilmiyorum fakat mesajlar belli bir sayıya ulaştığında (1500 falan) Oturumlarda kasma oluyor bunun için bir öneriniz var mı ? Ayar, program vs. Çok önemli birşey değil ama bir çözümü varsa yapayım
 
yuhh 15oo dior bnde 15o flan demeni bekliordum hrhlde kasar dostum 15oo diorsun bende 3oo cvari var hic kasma yok sil bnce en iyi cozum
 
    Konu Sahibi
2300lere kadar dayanıyorum ondan sonra siliyorum zaten En iyisi gün sonu silmek
 
    Konu Sahibi
Ya başka mesaj gelince silinirken ortalık karışıyor o yüzden zaten yoksa pek önemli birşeyde değil N95ten alışmışlığım var symbian bu gülü seven dikenine katlanır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...