N8 Öldü flash da hata veriyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

esir_exe

Üye
    Konu Sahibi
N8 Öldü flash da hata veriyor
merhaba arkadaşlar uzun süredir bu forumu takip edıyorum ve her zaman sorunlarıma isteklerıme sizin sayenızde çözum buluyorum desteklerınız için çok çok teşekkurler. şimdi sorunuma gelmek istiyorum. telefonum yurt dışından geldı 1 yılı geckın bı suredır kullanıyorum bır defasında dıl yuklerken hata aldım acılmadı maxicep sayesınde çözum bulmustum. Dili ingilizce olarak kalmıstı. gecenlerde kurcalarken ayarlarını falan denıyordum ne işe yarar dıe tel hafızasında bazı gereksız dosyalar falan vardı onları falan sıldım sanırım gereksızz degıllermıs ve telefonum 1 kaç aç kapa yaptıktan sonra açılmadı nokia yazısında kaldı. ugrastım bıraz phoenixle 059D576 RM-596 Country Variant Turkey TR V1 DARK GREY productu yuklemeye calıstım seçtıkten sonra hata verdi. ingiltereden aldıgım için 059C5Q8 RM-596 Country Variant United Kingdom GB V1 Dark Grey productu indirip denedım ondada yarıda hata veriyor

The flashing failed. Do you like to retry the flashing?
HRESULT 0x84210027 (-2078212057)


Firmware updating failed. Error 0x8401F124 - Flash: It was not possible to prepare target device for flashing. Rootkeyhash from bootcode or flash images may be incorrect.


bundan önce telefoncuya goturdum yapamadı baskasına göturmeden once sızlerın destegıyle denemek ıstedım yardımlarınız için sımdıden cok tesekkurler...
 

Pringles

Üye
dead flas denemen gerekli denedinmi hiç abi ?

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-yazilim-destek/c6-01-dead-phone-ve-flash-resimli-anlatim-rm-718-uzerinden-anlatilmistir-703180.html
 
Tepkiler: esir_exe
Benim bildiğim ve de duyduğum kadarı ile n8 i yazılımsal olarak kullanılamaz hale getirmek pek mümkün değil,en azından dead flash atar yine çalıştırabilirsin.
Flash konularını dikatlice takip ederek biryerde yanlış yapmadığından emin olduktan sonra cihaza dead flas at bence
 
Tepkiler: esir_exe

noss_bar

Emekli Yönetici
rm koduna göre son yazımılı indir 059 ile başlayan bölüm önemli değil telefon açılmıyorsa doğru phonix ile ve doğru fw dosyaları ile telefon açılır ve türkçe kullanırsın ok rm kodundaji sürüm numaralarına dikkat et yapamam diyorsan bir akşam temaviewer ile elimden geldiğince yardımcı olurum pm atman yeter
 
Tepkiler: esir_exe

esir_exe

Üye
    Konu Sahibi

önerin için tesekkurler abicim ama böyle bi durumda dead flash yapılıcanı biliyorum yukarda yazmayı unutmus olabılırım bu söylediğim sürümleri yuklerken zaten dead flash işaretliydi

- - - Eklendi - - -


umarım dediğiniz gibi yazılımsal olarak kullanılmaz hale getırmek mumkun degıldır zaten telın bu duruma düşme sebebı de cok anlamsız bı seydı sıradan bi durumdan dolayı bu hale geldı hıc anlayamadım. Ayrıyettende dead flash konusuyla ilgili o kadar anlatım varkı insanın kafası karışıyor çok arastırma yaptım çözum bulamadıgım için sizlerin yardımına başvurdum

- - - Eklendi - - -


Tesekkür ederim fakat telefonu tekrardan başka bir servise verdim sonuç beklıyorum dun arayıp sordugumda bir çok yontem denedık fakat bir tepki vermiyor yazılım yuklemesını sorunsuz yapıyor ama açılırken yıne aynı nokıa yazısında kalıyor dıe bır bılgı verdıler. Kredili yani paralı olan bır yontem oldugunu söyleyıp onu deneyecegını sonucunu bıldırecegını söyledıler. sizce böyle birşey söz konusumu. yanı telefonun durumu bu kadar mı kotu. Eger bi sonuc alamazsam sızın önerılerınızle sorunu çözmeye calısıcam gerekırse yardımınızı esirgemeyecegınızden emınım
 

noss_bar

Emekli Yönetici
yazlım yükleyip açılmıyorsa başka bir derdi var başıma gelen iki sorun telefonunun açılışında kalmasına neden oldu bunlar 1. arızalı simkart 2. arızalı hafıza kartı
 
Tepkiler: esir_exe

esir_exe

Üye
    Konu Sahibi
yazlım yükleyip açılmıyorsa başka bir derdi var başıma gelen iki sorun telefonunun açılışında kalmasına neden oldu bunlar 1. arızalı simkart 2. arızalı hafıza kartı

sim kartsızda aynı sorun var hatta hafıza kartı da kullanmıyorum. ben phoenixle denedıgımde yukarıda okudugunuz gıbı bır hata alıyorum her defasında ama dedıgın gıbı yuklemeye calıstıgım surumlerın son versıon olup olmadıgını bılmıorum o yuzden tel servısten saglam gelmezse önerılerıne göre hareket edıcem o zaman yıne sızınle iletısıme gecebılırmıyım

- - - Eklendi - - -


allah kımseye böyle dert vermısın kardeşım
 

-Fight-

Üye
geçmiş olsun kardeşim en yakın zamanda düzeltirsin inşallah
 
Tepkiler: esir_exe

fatih254

Üye
bencede dead flash yapman lazım. tüm aşamaları dikkatli yap. özellikle bağlantı yerlerini. NO CONNECTİON seçili olsun
 

esir_exe

Üye
    Konu Sahibi
Ben elimden gelen herşeyi yaptım fakat hiç bi çözum alamadım son çare telefoncuya vermek olmustu onuda denedim 3 farklı yer gezdım yapamadılar yada uğraşmak ıstemedıler en sonunda baba bır telefoncu kardeşım sagolsun hallettı sıfır gıbı oldu tel tertemız ve eskısınden daha ıyı 90 lıra bayıldım fakat değdiğini düşünüyorum umudu kesmıstım artık yardımcı olmaya çalısan arkadaşlara da burdan teşekkurlerimi iletıyorum
 

arkadaşım kusura bakma yanlış anlama ama kazık yemişsin ben 5 tl vermiştim pazarlıkla ama en fazla 20 tl alırlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...