N8 m mahvoldu :s

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 m mahvoldu :s
1yıldır gözüm gibi baktığım N8 im bugün cebimden çıkarırken nasıl oldu anlamadım bianda kendini yere attı evet yanlış duymadınız kulaklıktan da kurtularak yere fırladı ve hafif ıslak kaldırımda 2m ön yüzü üstünde benim donuk bakışlarım arasında sürtünerek gitti. elime aldığımda tek çizik bile olmayan N8 imin camında 5 6 çizik ve cam çerçevesinde belirgin pürüzlenmeler çizilmeler oldu bikaç sorum olcak size.

1-yüzsüz bi şekilde noldu çizilmez çamdi die servise götürmeliyim bakarlarmı ? (gerçi para faln çizmiyo bide burası türkiye ne kadar takarlarsa )
2- bu cam ve çerçeve ne kadar eder ?
 

m542tf

Üye
geçmiş olsun öncelikle ekran pahallıdır diye düşünüyorum
 
bence götürme 1 ay beklersın sonuc olarak kullanıcı hatası diye geri alırsın.. tanıdık bı telefoncu bul yardımcı olabılır sana
 
kullanıcı hatası ​en az 150-200 alır dostum servis
 

chill35

Üye
kardeşim eğer para vermek istemiyorsan ekrana felan bu ekranlara çekilen filmler var ondan taktır ekrana o çizikleri kapatır görmezsin benim eniştede iphone var elini cebine attı yüzük ekranı yardı resmen o filmden taktırdı çizik gitti tabiki bu geçici bir çözüm...
 
Benimki hareket halindeki arabadan düştü, şansa cam cizilmedi ama kenarındaki çerçeve çok büyük hasar aldı.İllaki değiştiricem dersen malzemeyi kendin al, tak.
 

chill35

Üye
Benimki hareket halindeki arabadan düştü, şansa cam cizilmedi ama kenarındaki çerçeve çok büyük hasar aldı.İllaki değiştiricem dersen malzemeyi kendin al, tak.
şans benim telefonda nerden baksan 4 kere düştü 2 tanesinde sürüklendi yerde ama bendede birşey yok bi en üstteki bide en alttaki plastik kısımların köşeleri zedelendi
 
geçmiş olsun kadeş bu tür telefonların en önemli kısmıdır ekran 200 e falan patlar gibime geliyor.
 

cabal21

Üye
benim telefonuda 4 yaşındaki kardeşim fırlattı asfalt zeminde telefon 4-5 takla attı yüz üstü düştü ama tek bir çizik yok ekranda. ama üst kulaklık jack'ının olduğu tarafta hafif ezilme var.. Eee nede olsa klıf kullanıyoruz. ekran yüz üstü yere düşünce kılıfın yapısından ötürü yere çatmıyor.

 
şans benim telefonda nerden baksan 4 kere düştü 2 tanesinde sürüklendi yerde ama bendede birşey yok bi en üstteki bide en alttaki plastik kısımların köşeleri zedelendi

bende de aynısı oldu ama bu plastik kenarları kendimiz değiştirmek mümkün olur mu. daha çok zarar vermeyelim telefona
 

Re13eL

Üye
bende de aynısı oldu ama bu plastik kenarları kendimiz değiştirmek mümkün olur mu. daha çok zarar vermeyelim telefona
burada bi videosu var ama kendinize güvenmiyosanız ve kötü sonuçlarda olabileceğini bilerek bu işe kalkışmamanızı tavsiye edebilirim
öte yandan youtubeden izleyerek n73 ümü yapmıştım bende


 
Tepkiler: uruno

cyber

Üye
konuyu hortlatmışlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...