N8 Kamera sorunu.....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 Kamera sorunu.....
Arkadaşlar Merhabalar,hiç bir sıkıntı yokken birden bire kameram simsiyah bir görüntü aldı.Foto ve Video kaydı yapamıyorum.program yüklemedim.Lens kapağı açılıp kapanıyor.ön kamera çalışıyor.yeniden symbian yükledim sorun gitmedi.başına böyle bir sorun gelen var mı ne yapmalıyım?
 
flashlamı yükledin yazılımı
 
Tekrar symbian yüklediğindede düzelmediyse bir servis eli değmesi lazım kardeşim
 

ANIL

Admin

suite ile mi yükledin? flash daha garanti olur.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler cvplarınz için evet suit ile yükledim
 
bencede flash at düzelmezse orjinali yükle ve servise götür kardeş
 

phoenix_

Üye
donanimsal bence servis baksin en mantiklisi
 

Hasan

Üye
kamerayla çalışan bi program yükle bakalım onda çalışacak mi
 

mirza42

Üye
muhtemelen yüklediğin bir cam programının yan etkisidir. programları karta yüklüyosan kartı çıkar bi dene
 
Öncelikle geçmiş olsun umarım önemli bişiy çıkmaz.bence öncelikle bir hard atıp peşinden de temiz bir flash atmak gerek.olmazsa mecburen servis.
 

KxTR79

Üye
herhalde donanımsal servise gitmeli
 
Kesinlikle donanımsal kaynaklı bir sorun. Yazılım vb. fayda etmez. Teknik Servis'e gitmesi gerekiyor.
 

kansubjk

Üye
benim n8 de de len kapağı çok az açılıyo ve resim karanlık çıkıyor lens kapağını sökebilirmiyiz acaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...