n8 için similasyon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mc_mfi

Üye
    Konu Sahibi
n8 için similasyon
bu tel.lerden birini seçip onun aynı gerçek gibi kullana bilirsiniz ama forum.nokia ya üye olmalısınız aslında bu n8 almayı düşünenler için ideal da olson gene de tam olarak kullana biliyorsunuz
 
Tepkiler: Mustafa1300, deli oğlan ve suat1111
evet ben burdan n8 in müzik dosyalarını indirdim
 

aagkn

Üye
site ingilizce arlkadaşım simülasyon hangi bölümünde biraz aydınlatırmısın acaba
 

pRime.

Üye
Bilgisayara geçer geçmez denemem lazım.
 

mucaht

Üye
süper bişeymiş yaa bu simülasyonla telefona oyun program fln de yükleyebiliyorsunuz. (Unsigned uygulamalarda hata veriyor ) Gerçek telefonun birebir aynı

--------------- Ekleme ---------------

hatta size bi tüyo daha veriyim simülasyondan yazılım güncellemeye girince orda midnight tema, vidyo güncellemeleri fln de çıkıyo hatta "Nokia DAB Radio" diye başka bir güncelleme daha gözüküyor. Yakında böyle bir güncelleme gelirse şaşırmayın
 

bahaday

Üye
İnşallah gelir bi an önce de radiomuz düzelir.
 
Bende simülasyon çalışmıyor neden acaba arkadaşlar

--------------- Ekleme ---------------

Sonunda çalıştırdım ama çık kasıyor Ben E7 almam
 

Kubde

Üye
ne yapmamız gerekiyor ben tam kavrayamadım ?
 

pcwolf

Üye
Telefon yeniden başlarsa ne yapacaz
 
arkadaşlar bunu nasıl kullanıyoruz bi bilgi verirmisiniz lütfen..
 

.eRCaN.

Üye
arkadaşlar bunu nasıl kullanıyoruz bi bilgi verirmisiniz lütfen..

Bilgisayarınızda javanın son sürümü yüklü olsun.

Forum.nokia.com ' a giriş yaptıktan sonra Remote Device Access adlı bağlantıya tıklayın.Sonra telefon listesinden Nokia N8-00 ' ı seçi 2 kb boyutunda ki dosyayı bilgisayarınıza indirip java aracılığıyla çalıştırın.
 
 

mc_mfi

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürlerinizi eksik etmeyin arkadaşlar
 
Arkadaşlar bu simülasyonda programları kurup deneyerek kendi telefonumuza kurmak daha mantıklı denediğim her programı kurdu
 

aagkn

Üye


bunları yaptıktan sonra kayıt işlemi yapmak gerekiyormu???
 

pRime.

Üye
arkadaşlar acayip kasma var bende sizde de öyle mi acaba?
 
yanliz similasyon derken o smilasyon degil miydi sampiyon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...