Biz Türkler? Neden telefon veya başka bir elektronik cihaz üzerindeki Bir fonksiyonu çok amaçlı kullanmak isteriz? farkettinizmi bilmem ama istatistikler onu gösteriyor? Cep telefonunu ilk çıktığı yıllarda araba takozu olarak kullanmak,sonralarda el feneri kola açacağı, hatta titreşiminden faydalanıp Masör vb. yönlerde kullanmayı denemek, Evinde Abuk subuk hareketler yapıp ev hanesinde herkezin gözlerini üzerine çekip

delirdimi yoksaları dedirterek, Gaz dedektörü,dijitürk sinyal çözücü, ve bnz.. mucitlikler yapmak?
Gerçekten bukadarmı ihtiyacımız var? El fenerine veya Araba teybinde bulunmuş yüzlerce çeşitleriyle piyasa bulunan transmitterler varken verici yayını yapmaya? Yakında Yerel cep yayını yapan Tv ler, Fm ler olursa şaşırmayın??
Arkadaşlar bu gibi teknik özellikleri uzun süreli çalıştırmak cihazınızda ciddi sorunlara yol açacaktır, bu hemen olmasada zaman içinde ciddi farkedilir sorunlarla karşılaşırsınız, Herşeyin biyerde kullanma ilkesi şartı var, parçaları dizerken bile sıcaklıkları hesaplanıp uygun dizilimleri yapılmakta, Siz siz olun

Ev Robotunu ve Cep Telefonu gibi cihazlarınızla fazla oynayarak, Bulaşık yıkayacak robot hale getirmeye çalışmayın.!