N8 icin el feneri

Sponsorlu Bağlantılar

playmert

playmert

Üye
    Konu Sahibi
N8 icin el feneri
Arkadslr N8 icin ovide el feneri var mi?Aradm ama 5800 gbi olanini bulamadim.simdiden tesekkrlr
 
  • Beğen
Tepkiler: yyoruge ve ankayunus


TheORCUN

TheORCUN

Üye
5800 ın ışık olarak kullanılan parçası led flaşı. Led flaş açık kalabilir dilediğin kadar. Fakat N8 deki xenon flaş sadece kısa bir an patlar ve hemen söner. açık kalamaz. bu yüzden fener özelliği kullanılamaz...
 
playmert

playmert

Üye
    Konu Sahibi
Teskrlr TheORCUN
 
pcwolf

pcwolf

Üye
N8de flaş programı olursa sadece video kayıt sırasında yanan ışığı yakabilir. Xenon flaşın uzun süre yanması ömrünü çabuk tüketir.
 
oyazici26

oyazici26

Üye
N8de flash değil de ekran ışığı açık kalabiliyor.
Hem bu iş işin yapılmış torch uygulaması var hem de JBak Taskman içinde El Feneri var.

______________________________________________________________________
 
SilentOne

SilentOne

Üye
xenon flash olduqu için patlama ihtimli var uzun süreli açık aklırsa
 
oyazici26

oyazici26

Üye
xenon flash olduqu için patlama ihtimli var uzun süreli açık aklırsa

Benim arabamın farları xenon. İsteyince oluyor demek ki. ;)
Ama haklısın bunun yapılış amacı bir anlık flash çakmak.

_____________________________________________________________
 
pcwolf

pcwolf

Üye


Benim arabamın farları xenon. İsteyince oluyor demek ki. ;)
Ama haklısın bunun yapılış amacı bir anlık flash çakmak.

_____________________________________________________________

Arkadaşım kusura bakma da böyle saçma örnek görmedim, sanki n8deki flaşı alıp da arabada aydınlatma için kullanacaksınız...İkisi de farklı şeyler üretilmiş nasıl bir olsun. O zaman fardaki ledleri tvlerde kullanalım tövbe tövbe
 
zoniengi

zoniengi

Üye
evet işte bu gerçekten bi sıkıntı
video çekerkende ışık açamıyoruz. zenon flaş kabul cok başarılı ama geçen gün aklımdan geçirdim
ufak bide led olabilir miş video ve el feneri amaçlı :s
 
oyazici26

oyazici26

Üye
Arkadaşım kusura bakma da böyle saçma örnek görmedim, sanki n8deki flaşı alıp da arabada aydınlatma için kullanacaksınız...İkisi de farklı şeyler üretilmiş nasıl bir olsun. O zaman fardaki ledleri tvlerde kullanalım tövbe tövbe

Anlamışsın bak.
Maaşallah. :oke:
 

capcom1206

Üye
çok güzel
 

remö1996

Üye
bunu için eniyisi k850i iki flaşı 2 kart girişi wifi hariç herşey mükemmell..:oke:
 
matanist

matanist

Üye
10 Tl ye LED li el feneri satıyorlar adamın gözünü kör edecek şekilde en iyisi o :D
İşin şakası bir yana tavsiyem şudur. bubbles kurdum misal onun ekran feneri var (el feneri diyince yanlış anlaşılabilir diye düşündüm) onu akşam bir açıyorum fena birşey :D Yani o ışıkta kitap bile okursun tüm kitabı da aydınlatacak şekilde. O gerçekten çok hoşuma gitmişti. 5800 da gördüm beğenmiştim niye benimkine böyle birşey yapmamışlar diye içerleniyordum ama bubbles yetişti imdadıma :D
 
Shadow*

Shadow*

Üye
10 Tl ye LED li el feneri satıyorlar adamın gözünü kör edecek şekilde en iyisi o :D
İşin şakası bir yana tavsiyem şudur. bubbles kurdum misal onun ekran feneri var (el feneri diyince yanlış anlaşılabilir diye düşündüm) onu akşam bir açıyorum fena birşey :D Yani o ışıkta kitap bile okursun tüm kitabı da aydınlatacak şekilde. O gerçekten çok hoşuma gitmişti. 5800 da gördüm beğenmiştim niye benimkine böyle birşey yapmamışlar diye içerleniyordum ama bubbles yetişti imdadıma :D

Adam süper yamzış abi laf yok :D 10 Tl ye alıyosun kafan rahat problem yok. :D Şaka bir yana N8 için elfeneri gibi birşeyler istiyorsan ya Nokia Bubbles yükleyeceksin ya da Ovi Store'da bulunan Qtorch isimli programı indireceksin ki o da basit bir program ekranını bembeyaz yapıyor ama karanlık bir odayı baştan aşağı aydınlatabilir. Bakınız:
 

XaeRa

Üye
Xenon o huyu kötü uzun süre açık kalmıyor :)
 
sahabeayta

sahabeayta

Üye
ovi de var ama internete neden açılışta başvuruyor hala anlamadım bende kaldırdım her açılışta 500 kb götürüyordu
 
Asipoyraz34

Asipoyraz34

Üye
Biz Türkler? Neden telefon veya başka bir elektronik cihaz üzerindeki Bir fonksiyonu çok amaçlı kullanmak isteriz? farkettinizmi bilmem ama istatistikler onu gösteriyor? Cep telefonunu ilk çıktığı yıllarda araba takozu olarak kullanmak,sonralarda el feneri kola açacağı, hatta titreşiminden faydalanıp Masör vb. yönlerde kullanmayı denemek, Evinde Abuk subuk hareketler yapıp ev hanesinde herkezin gözlerini üzerine çekip :aha: delirdimi yoksaları dedirterek, Gaz dedektörü,dijitürk sinyal çözücü, ve bnz.. mucitlikler yapmak? :aman2:

Gerçekten bukadarmı ihtiyacımız var? El fenerine veya Araba teybinde bulunmuş yüzlerce çeşitleriyle piyasa bulunan transmitterler varken verici yayını yapmaya? Yakında Yerel cep yayını yapan Tv ler, Fm ler olursa şaşırmayın??

Arkadaşlar bu gibi teknik özellikleri uzun süreli çalıştırmak cihazınızda ciddi sorunlara yol açacaktır, bu hemen olmasada zaman içinde ciddi farkedilir sorunlarla karşılaşırsınız, Herşeyin biyerde kullanma ilkesi şartı var, parçaları dizerken bile sıcaklıkları hesaplanıp uygun dizilimleri yapılmakta, Siz siz olun:nono: Ev Robotunu ve Cep Telefonu gibi cihazlarınızla fazla oynayarak, Bulaşık yıkayacak robot hale getirmeye çalışmayın.!
 

madlover84

Üye
sol
 


Üst Alt