N8 hakkında bir sorum var.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

byred55

Üye
    Konu Sahibi
N8 hakkında bir sorum var.
Beyler bır sorum var n8 ım var ve anna guncellemesını buna yuklemedım sizce yuklemelımıyım yoksa belle yı mı beklemelıyım ? hanı sarj vs eksıklıkler bundada mevcutmudur ?
 
Tavsiyem bütün güncellemeleri yapmandır,Anna güncellemesini yapabileceğin gibi istersen(biliyorsan)belleyi(sızıntı)bile bizler gibi yükleyip kullanabilirsin.
 

bu yaptığın ayarlarla her hangi bir kalite düşüşü olmuyor sadece kullanmadığımız açık uygulamaları kapatıyoruz annayı ilk yüklediyimde sabah şarjdan çıkartıyordu 08:30 civarı akşam eve gelenekadar telefon kapanıyordu 19:00 civarı üstelik kurcalamıyordum bile şarj yetmiyor diye şimdi sabahtan akşama kadar internetdeyim 48 saatten fazla gidiyor
 

byred55

Üye
    Konu Sahibi

Neleri kapatıyoruz peki ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...