N8 garanti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 garanti
Arkadaşalr n8imi bugün düşürdüm kasada ezilmeler ve kulaklıgın oldugu köşede kırılmalar meydana geldi şimdi sizden akıl almak istiyorum bunu garanti degiştirirmi? Eger kullanıcı hatası diyip degiştirmesse ne kadar para isterler?
 
kullanıcı hatası derler orası kesin ancak fiyat olarak kesin bi şey diyemeyiz ayrıca hemen fiyat vermezler içten veya görmediğin biyerden hasar filan da almış olabilir önce onu kontrol ederler fiyat verirken de nerelerin değişeceğini söylerler
 
Tepkiler: van_helsing7677

n000k

Üye
öncelikle geçmiş olsun kardeşim kullanıcı hatası olacak ve kasa değişicekse 200 liraydı sanırım kasa değişimi. aklında bulunsun
 
Tepkiler: van_helsing7677
    Konu Sahibi


valla telefon şuan gayet iyi çalışıyor inşaallah içten bişey yoktur eger içinden bi agrıza varsa onudamı kullanıcı hatası derler ??

----------Eklendi @ 22:49:15 ---------- Yazıldı @ 22:48:36 ----------

öncelikle geçmiş olsun kardeşim kullanıcı hatası olacak ve kasa değişicekse 200 liraydı sanırım kasa değişimi. aklında bulunsun

tşkr ederim dostum.200lirada çokmuş ya
 

n000k

Üye
valla telefon şuan gayet iyi çalışıyor inşaallah içten bişey yoktur eger içinden bi agrıza varsa onudamı kullanıcı hatası derler ??
düşmeden kaynaklı derler ee haliyle böylecede kullanıcı hatası olur .. şuan düzgün çalışıyorsa mrak etme sonradan arıza çıkarmaz içi!! boşunamı nokia böyle kasa yapıyor.. rahat ol içine birşey olmamıştır.. olsa zaten sorun kendini şimdiden gösterirdi


----------Eklendi @ 22:52:58 ---------- Yazıldı @ 22:51:13 ----------


evet 200 lira çok ama ben yine yanıltmayayım seni. sen bi göster derim servise tabikide ne kadar fiyat çıkarcaklarını en iyi onlar bilir
 
Tepkiler: van_helsing7677
    Konu Sahibi


tmm tşkler ama biraz önce telefondan internete baglanayım dedim yarım saat sonra telefon aşırı ısındı acaba ben şimdi hüsnü kuruntumu yapıyorum yoksa normalmi??
 

n000k

Üye
tmm tşkler ama biraz önce telefondan internete baglanayım dedim yarım saat sonra telefon aşırı ısındı acaba ben şimdi hüsnü kuruntumu yapıyorum yoksa normalmi??
sana öyle gelmiştir ellerin sıcaktır şuan endişeden adrenalin yükseldiği için vücut ısısıda yükselir ve haliyle dokunduğumuz şeylere ısımızı yansıtırız biraz rahat bırak teli, kafasını delmişsin zaten
 
Tepkiler: van_helsing7677
    Konu Sahibi


tmm dostum saolasınyarın ben onu bi servise götüreyim bakim ne diycekelr
 

n000k

Üye
tmm dostum saolasınyarın ben onu bi servise götüreyim bakim ne diycekelr
evet bi servise göster sen onu!! ama sakına işte internete girerken biraz fazla ısınıyormuş gibime geldi deme , onuda arıza sayıp fiyatı şişirirler... bide yarın dene bakalım yine aynı ısınmayı hissedecek misin? hadi hayırlı akşamlar dostum..
 
Tepkiler: van_helsing7677
Arkadaşalr n8 kamerası bozulmustu bende teknosaya verdim yaklasık 17 gün içerisinde geldi.Telfonu aldıktan 1 gün sonra ikinci kamerasının üstünde hdmı girişin altında çizik gördüm telefonu verdiğim zmn öyle bir şey yoktu tlfonu götürdügüm zman değişmek için para alırlarmı?
 
bir çizik için değişim yapmazlar çizdiklerini de kabul etmeleri çok zor
 
    Konu Sahibi



tmm dostum teşekkür ederim
 
garantiden değişme yaparlarmı?
 

AsaRTy

Üye
Silikon Bir Kılıf Kullansaydın Belki Bunlar Olmazdı Geçmiş Olsun
 
kulaklık girişi etrafı kırılmıstı teleservice e gönderdim(halen serviste parça bekliyor) 25 lira üst kapak değişim ücreti istediler....
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar genpa m.hizmetleri ile görüştüm 200tl civarı dedilerbende yaptırsammı yaptırmasammı diye düşünüyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...