N8 fotoğraf çekerken..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
    Konu Sahibi
N8 fotoğraf çekerken..
Arkadaşlar fotoğraf çekmek için kameraya giriyorum her sefernde internete bağlanıyor ne yapmam gerek bağlanmaması içn ? Şmdiden teşekkür ederm.
 


nonamex

Üye
Kamera açınca Seçenekler > Ayarlar > Konum Bilgilerini Kaydet değerini hayır yapın.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Telefon fotoğrafın GPS konumunu kaydettiği için internete bağlanıyor. Ayarlardan nomanex'in dediği gibi değiştirebilirsin.:oke:
 
Utku

Utku

Üye
Bıttı konu kılıt:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt