N8 FM Transmitter devamli acik kalmasi mümkünmü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1-kanuni

1-kanuni

Üye
    Konu Sahibi
N8 FM Transmitter devamli acik kalmasi mümkünmü?
Slm arkadaslar.
Anlasildigi kadar bende bir N8 var ve ben cogu zaman internet-radyo dinliyorum
ve fm-transmitter üzerinden bunu arabamin radyosundan dinlemis oluyorum.
Malesef internet radyo baglantisi bazen kesiliyor ve fm-transmitter kisa bir zaman
sonra otomatikman kapaniyor.
Tabiiki arabadaki radyoya sinyal veya yayin gelmeyince radyodan yüksek sesde hisirti geliyor.
Ve herzamanki gibi yeniden fm-tranmitteri acmam gerekiyor ve internetradyoyuda stop ve
sonra play tuslariylan yeniden baslatmam gerekiyor.

Arkadaslar sizlerin bildigi bir
- Yöntem
veya bir
- Program
varmi acaba, bu fm-transmitter'i devamli acik tutabilmek icin.

Internet radyonun baglantisi kopabilir problem deyil, ama arabada seyir halindeyken
birden bu hisirti sesi gercekten cok sinirbozucu.

Yurtdisinda memleket radyosu dinleyelim diyoruz ama malesef böyle ufak defek seyler
bizi kizdiriyor.

Eger bana yardimci olursaniz cok sevinirim arkadaslar.

Simdiden tesekürler sizlere.
 


akinorta

Üye
fm transmitterin otomatik kapandığını bilmiyordum
 
Akatsuki

Akatsuki

Üye
@akinorta Müzik bitince yaklaşık 1 -2 dakika sonra kapatıyor fm transmitter'i. Hemen hemen aynı sorun bende de var. Çalma listesindeki şarkılar bitince kapatıyor acayip hışırtı sesler geliyor.
 

akinorta

Üye
evet bilmiyordum acaba bu bir sorun mu yoksa sistemin kendi özelliği mi
 
1-kanuni

1-kanuni

Üye
    Konu Sahibi
evet bilmiyordum acaba bu bir sorun mu yoksa sistemin kendi özelliği mi

bence sistem ayari öyle. yani batarya tasarrufu felan ile ilgili bence. ama genede kullanicinin bilecegi bir sey olmali. ben nezaman kapatmak istiyoram kapanmali.
acaba bir patch veya bir mod varmidir demistim ama galiba yok. arkadaslar genede cevaplariniza tesekür ederim.
genede birilerinin bir bilgisi varsa bu konu hakkinda buraya yazarsa sevinirim.
tesekurler
 
23palulu23

23palulu23

Üye
evet otomatik kapanıyor ama benim işime yarıyor bu özelliği.

Bu arada sen nasıl kota yetiştiriyosun onu merak ettim şimdi :D
 
1-kanuni

1-kanuni

Üye
    Konu Sahibi
kota problemim yok o konuda. burada "ayyildiz" karti kullaniyorum (almanyada) ve ayda 5 euroya 100 MB internet veriyorlar 7.2 MBIT hizinda. 100 MB yi asinca internet hizini 7.2 mbit den gprs hizina düsürüyorlar ve böylece 5 euroya 30 gun internetim flat yani sinirsiz olmus oluyor. gprs hizi bile tamamen kafi geliyor internet radyo icin. burada pek kota sistemi yok sadece hiz düsüyor ama genede kimsede bu problemi çözecek bir bilgi yok galiba. neyse bekleyelim görelim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt