okan109
Üye
-
Konu Sahibi
-
Tamam guzel gitmis ilk soruya evet 25 den geriye 1 sayipda bitirince son soruya iptal deyip tamam yazisi cikinca islem bitiyor telefonu cikarip acicaksin okadar.
Walla aynı şekilde bende yaptım hala burdaysan sana yardımcı olurum 4 defa denedim her seferinde bi sorun çıkıoyrdu sorunları burda aradım ve en sonunda bir sonuca vardım o sonuçtan giderek telefonumu yaptım istersen sana yardımsı ollurumAfedersin kurtuLus40 ama ben boku yedim su anda.. teLefon kapandı.. hata aLdım ve titriyor ama acıLmıyor.. 50 tane versiyon indirdm dead fLash yaptm oLmadı oLmadı gitti kafayı yemek üzereyim ..
benim n8 de aynı :S açma tuşuna basıyorum titriyor ama açılmıyor :S
- - - Eklendi - - -
hah şuan oldu.. kırmızı yazılı olanı sildim, sonra refurbish yaptım, tekrar açıldı şimdi telefonum.. çok sağol kurtuluş.. yalnız kilit kodu soruyo şimdi de :S
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?