N8 ev ekranı WLan için Yardım lazım..!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alikan-N8

alikan-N8

Üye
    Konu Sahibi
N8 ev ekranı WLan için Yardım lazım..!!
C6 da kullandığım ev ekranına küçük uygulama simgesi olarak WLan kısayolunu bırakabiliyodum. N8 de ev ekranına WLan için küçük şekilde kısayol uygulaması bulamadım. Resimde altta ki gibi uzun şekilde çıkıyor ama oda direk menüyü açmıyor wlan aramayı etkin kılıyor. Acaba ben mi bulamadım yoksa yok mu. C6 daki gibi resimde işaretlediğim üst tarafa bırakabiliyodum.

[/URL]
 


Rich4arD

Rich4arD

Üye
Bende baktım bulamadım . Yoktur dedim .
 

deli oğlan

Üye
arkadaşlar n8 de wlan özelliği için ayrı bi menü yok bu yüzden küçük simge koyamazsınız sadece ana ekran widget'i olarak kullanabilirsin..yeni güncellemeler ile geleceğini düşünüyorum ama şu an öle bi durum yok yapamazsın öle..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt