haliloz95
Üye
n8 dosya yükleme bir sorum olacaktı?
arkadaşlar ben n8 e bugün kavuştum
şu an bağlantı kablosunu taktm ve netqin angry birds ve xplore oyn-prog ları yüklemeye çalıştım ama yükleyemiyorum şu hatayı alıyorum:işlem başlatılamıyor yükleyici zaten kullanılıyor. bunun sebebi ney? menü tuşuna basılı tutuyorum hiç bir şey açık değil..sabah arkadaş bir program atmıştı onu da aynı hata sebebiyle yükleyememiştim..
--------------- Ekleme ---------------
yardıma gerek kalmadı aç-kapa yaptm dzldi konuyu silebilirsnz.. napalm iste tel i kullanmayı ögrenemedk daha
şu an bağlantı kablosunu taktm ve netqin angry birds ve xplore oyn-prog ları yüklemeye çalıştım ama yükleyemiyorum şu hatayı alıyorum:işlem başlatılamıyor yükleyici zaten kullanılıyor. bunun sebebi ney? menü tuşuna basılı tutuyorum hiç bir şey açık değil..sabah arkadaş bir program atmıştı onu da aynı hata sebebiyle yükleyememiştim..--------------- Ekleme ---------------
yardıma gerek kalmadı aç-kapa yaptm dzldi konuyu silebilirsnz.. napalm iste tel i kullanmayı ögrenemedk daha

