n8 dosya yükleme bir sorum olacaktı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
n8 dosya yükleme bir sorum olacaktı?
arkadaşlar ben n8 e bugün kavuştum :) şu an bağlantı kablosunu taktm ve netqin angry birds ve xplore oyn-prog ları yüklemeye çalıştım ama yükleyemiyorum şu hatayı alıyorum:işlem başlatılamıyor yükleyici zaten kullanılıyor. bunun sebebi ney? menü tuşuna basılı tutuyorum hiç bir şey açık değil..sabah arkadaş bir program atmıştı onu da aynı hata sebebiyle yükleyememiştim..

--------------- Ekleme ---------------

yardıma gerek kalmadı aç-kapa yaptm dzldi konuyu silebilirsnz.. napalm iste tel i kullanmayı ögrenemedk daha :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt